Veertje schreef:Je zegt zelf: er dienen grenzen gesteld te worden. De één vindt een bepaald soort bewegende avatar storend, de ander niet. Onderscheid te maken in meer en minder storend is vrij onzinnig omdat je dan altijd een discussie over krijgt. Dus dan maar helemaal geen bewegende avatars. Blijft het lekker rustig. Vandaar dat het zo in de regels vermeld staat.
Dus: verander jij hem of haal ik hem weg?
Ik gok erop dat jij hem weg haalt, ik doe het namelijk niet.
Zoals ik al vermelde; ik begrijp best dat er grenzen gestelt moeten worden, het zou een potje worden als je met verkeersagenten in discussie kon of het door rood licht rijden nu wel of niet gerechtvaardigt is en om een bekeuring vraagt.
Dat grenzen noodzakelijk zijn wil overigens niet zeggen dat de keuze om ze te overschrijden niet bij mij blijft liggen, jij gaat mij ook niet wijs maken dat jij nooit sneller dan 120 rijdt op de snelweg, ook al ben je het er nog zo mee eens dat er een dergelijke grens getrokken moet worden.
De consequenties die deze overtreding mij gaan opleveren neem ik geheel voor eigen rekening.
Als weggebruiker kun je prima inschatten of een snelheidsovertreding in bepaalde situaties nu wel of geen gevaar opleveren.
Mijn inschatting dat mijn overtreding geen gevaar oplevert beaam je met de volgende uitspraak:
Ahum, wat een onzin. Niet omdat je de draak steekt met één van ons, maar omdat onze volle aandacht nu naar je avatar uitgaat. Logisch, binnen een topic over avatars.
Als mijn avatar pas onder de aandacht komt in een topic over avatars dan blijkt wel hoe storend mijn avatar overkomt, helemaal niet dus...
Jullie maken slapende honden wakker door te wijzen op een paar knipperende oogjes van nog geen mm groot, ik ben er niet over begonnen.