Ik ben niet zo'n voorstander van het verwijderen van posts zelfs al zijn ze grof van toon (zolang je geen spammer bent mag je van mij bijna alles zeggen) maar ik vind dat je toch wel heel erg overdreven reageert. Zodat we precies weten waarom je nu zo boos reageert, wat stond er in die post?........ (Edit Veertje: bericht vanwege toon verwijderd - strekking was protest van MaFa tuning m.b.t. het verwijderen van een aantal berichten en het "afkraken" van hardcore)
Niemand heeft hardcore afgekraakt, sommigen hebben alleen gezegd dat het niet hun smaak is. Sommigen hebben zelfs benadrukt dat hardcore niet onderdoet voor andere vormen van muzikale expressie. Als jij daar anders over denkt, geef dan gewoon concrete argumenten waarom dat zo zou zijn en dan is er een inhoudelijke discussie mogelijk.
Zeg eens eerlijk, laat jij je positiever uit over klassieke muziek (daar zal jij ws. een hekel aan hebben) dan dat sommigen zich hier hebben uitgelaten over harcoremuziek
Lichtjes off-topic.
Op de publieke zenders zenden ze tegenwoordig tussen de herhalingen klassieke muziek uit.
Dit vind ik ongewenst.
1. Omdat de meesten liever andere muziek horen.
2. Omdat het effect averechts zal zijn. De mensen die de herhalingen willen zien en al niet open staan voor klassieke muziek zullen er nu nog meer een hekel aan krijgen.
3. Ik wil soms de herhalingen zien, geen bullshit daartussendoor.