DePurpereWolf
Artikelen: 0

Re: Geweldig Dat Het Forum Er Nu Zo Mooi Uitziet.

Ik wil mijn gouden balletjes terug :)
PdeJongh

Kan ik me voorstellen, maar ik vind 't ZO lekker. Neem nou bijvoorbeeld dit bericht. Zonder die quote + was dat een rotklus geweest. Hij werkt overigens ook als je eerst op pagina 1 wat dingen aanklikt, en dan doorgaat op pagina 2.
Klopt. Die quote+ optie is zeker top. Hoewel ik em nog niet nodig heb gehad... Maar toen ik dit bericht van jou quote, quote is mijn originele bericht (wat bij jou als quote erin stond) niet mee. Dit is bewust gedaan neem ik aan? (Om 10 quotes in elkaar te voorkomen :) )
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Maar toen ik dit bericht van jou quote, quote is mijn originele bericht (wat bij jou als quote erin stond) niet mee. Dit is bewust gedaan neem ik aan? (Om 10 quotes in elkaar te voorkomen :) )
Inderdaad. Als je het echt wil zou je zelf wel de geneste quote er tussen kunnen kopieeren/plakken. Maar standaard worden geneste quotes verwijderd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
PdeJongh

Inderdaad. Als je het echt wil zou je zelf wel de geneste quote er tussen kunnen kopieeren/plakken. Maar standaard worden geneste quotes verwijderd.
Hoewel dat soms wel vervelend is, is het voor de overzichtelijkheid wel beter. Soms heb je van die enorme teksten, die compleet worden gequote, en complete aanvulling.. opnieuw totaal gequote... Erg overzichtelijk dan :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
raintjah

Tis nog even wennen iig, het ziet er allemaal zo gek uit nu :)

Voor de rest: mijn complimenten!
Be careful whose advice you buy, but be patient with those who supply it.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”