(MIJN MENING)
Ik vind trance, dance en alle andere synthetishce "muziek" dus geen muziek he. Zoals ik al zei is het de emotie die de muziek maakt en ik kan geen enkele stukje emotie in die styl bespeuren. Tevens vind ik dat het de charme van de muziek weghaald. Ik vind het onmenselijke geluiden die geen creativiteit uitstralen.
Ik heb een maat van me binnen een kwartier op zo een programma een dance nummer in elkaar zien zetten. Zeer spannend hoor...NOT!!!.
Muziek is een ambacht en is ook bedoelt om een boodschap (emotie) over te brengen naar de mensen die het luisteren. Ten eerste mis ik de ambacht (het bespelen van ee instrument) en ten tweede de boodschap die het probeert over te brengen. Er is helemaal geen vocaal gedeelte wat iets vertelt. Muziek zonder teks vind ik zelden mooi.
En wat stelt het live voor? Een DJ met koptelefoon op die aan knopjes staat te draaien en die zijn vuist in de lucht steekt...erg indrukwekkend.
Ik wil emoties zien op het gezicht van de zanger..ik wil de emoties in een solo horen..ik wil de emotie door mijn hele lichaam voelen en ik wil zien hoe moeilijk het is om dat nummer goed over te brengen. Dit gebeurt niet met een draaitafel en een mengpaneel. WAAR IS DE ACTIE, AMBACHT EN WAAR IS DE EMOTIE???¿¿??
Overtuig me
Ohjah...De populariteit van een styl maakt de styl toch niet beter? Populare muziek vind ik dus totaal niet intersant. De onbekende nummers zijn 9 van de 10 keer beter dan dat 1e populaire nummer.