Farshad
Artikelen: 0

Re: Invriezen na je dood?

De link doet het niet... maar wat stond erop dan?
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!
Ard

@ Erik en Farsad. Deze advertentie is door mijn toedoen verwijderd sorry, maar ik vond deze echt te ver gaan. Er was een man die via een advertentie vroeg wie hem wilde invriezen. Om hem tegen zichzelf te beschermen heb ik gevraagd of deze advertentie kon worden verwijderd. Dit is dan ook gebeurd.

Maar eerder in deze draad ging het over timetravel in plaats van invriezen als alternatieve mogelijkheid. Ook leuk was de link. Ik heb gelachen........
We establish a fund in current time. You make a small contribution to the fund, and in a few hundred years that small amount grows to a very large amount.
Iemand heeft daar de Hichhickersguide gelezen denk ik. Wil zeker naar Millyways.
1. You could be retrieved seconds before your recorded point of death. This brings up several points: By retrieving you right before your recorded "death" it reduces the chance of any Star Trek[tm] type paradoxes. Perhaps a "clone" of your body will be grown and inserted back in time to your point of death to take your place for the funeral.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Een smily doesn't cover....
That's one of the nice things about this concept. The fund is not just limited to the living; you can contribute for a deceased loved one. They could be retrieved moments before their recorded death, just in the scenario above, or some other point in their lifetimes, and you meet them again in the future.
Zo, dus als ik iemand uit mijn familie weg wil, kan ik zeggen dat ik over 500 jaar wil dat ze dan vandaag weg worden gezapped uit mijn leven. Nee, dat voorkomt startrek (tm 8) )achtige tafrelen.

Maar dit is geheel off topic.
Elmo

Iemand heeft daar de Hichhickersguide gelezen denk ik. Wil zeker naar Millyways.

Kan ik me wel wat bij voorstellen. Het restaurant schijnt een geweldig uitzicht te hebben!
Never underestimate the predictability of stupidity...
Anonymous

droom je ofzo als ze je invriezen? Dus in wat voor staat bevind je je?
Wouter_Masselink

droom je ofzo als ze je invriezen? Dus in wat voor staat bevind je je?

Dan ben je dood. Je hebt geen hersenactiviteit meer en je hart klopt ook niet meer. Je bent gewoon dood.
"Meep meep meep." Beaker

Terug naar “Geneeskunde”