Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar persoonlijk krijg ik overal jeuk van dit soort reclame:
Ik snap je punt... Mooi is hij zeker niet. Maar om nu banners ook op uiterlijk af te gaan keuren vind ik weer wat ver gaan. Ik houd toch vast aan dit:Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar persoonlijk krijg ik overal jeuk van dit soort reclame
Onder ongepaste reclame verstaan we meer de dingen waar de gemiddelde persoon aanstoot aan neemt
Jan van de Velde schreef:Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar persoonlijk krijg ik overal jeuk van dit soort reclame:
[attachment=4861:reclame.gif]
Je snapt mijn punt niet, want de fraaiheid van de lay-out (of het gebrek eraan) interesseert me geen lor. Maar het is een en al vals voorwendsel om je een of andere enquête te laten invullen waarin je je complete koopgedrag moet blootleggen (of iets dergelijks) , mét contactgegevens uiteraard.Ik snap je punt... Mooi is hij zeker niet.
Tsja, ik had zelf Wetenschapsforum ook liever gezien zonder reclame, maar ja, voor niets gaat de zon op. Dat wil ook weer niet zeggen dat alle reclame-uitingen welkom zijn. Het doel heiligt misschien veel middelen, maar zeker niet alle .Ik stoor me nu al een poosje aan aan- en uit-flitsende reclame op jullie -overigens schitterende- website, maar ik veronderstel dat financiele noodzakelijkheden hieraan wel ten grondslag zullen liggen. Ik leg me daar volkomen bij neer. Vandaag echter merk ik tot mijn verbazing op dit 'wetenschaps'forum een link naar volgende kwak-website:
Gelukkig hebben we hier wel controle over, en ik deel je mening dat de genoemde banner te ver gaat. Deze zal uit de roulatie worden genomen (al kan het enige tijd duren voordat dat effect merkbaar is).Ik veronderstel dat jullie geen controle hebben over de inhoud van deze publiciteit, maar vond dit toch net iets erover.
Hartelijk dank voor de melding en het compliment!Ik wou dit gewoon even melden.
PS: Jullie doen schitterend werk, doe zo voort.
Het oorspronkelijke topic was me ook al opgevallen, maar het zo nog eens vermelden kan nooit kwaad.Ik zal daar even linken daar dit topic, dan zal Miels het gauw genoeg zien.