Dat quoten van emoticons is hetzelfde als het altijd was. Wanneer je ctrl-c en ctrl-v gebruikt dan plaatst de forumsoftware de code van het emoticon ipv het emoticon zelf, bijvoorbeeld icon_wink.gif ipv .Miels schreef:We hebben ons best gedaan om met het onderhoud het forum weer zo goed mogelijk op te leveren. Er blijven echter altijd dingetjes tussendoor schieten.
In dit topic kan je problemen aankaarten, die waarschijnlijk zijn ontstaan door de updates van afgelopen weekend.
Ik zal de berichten hieronder in een lijstje verzamelen, in volgorde van prioriteit. In die volgorde proberen we de problemen ook te verhelpen.
- Quoten van emoticons gaat fout zie post #7
...
Als je de quote-knop gebruikt gaat het weer goed hoor.albert davinci schreef:Dat quoten van emoticons is hetzelfde als het altijd was. Wanneer je ctrl-c en ctrl-v gebruikt dan plaatst de forumsoftware de code van het emoticon ipv het emoticon zelf, bijvoorbeeld icon_wink.gif ipv .
Dit is altijd al zo geweest, al zou dit volgens mij makkelijk verholpen kunnen worden. Je kan namelijk in Windows wel met ctrl-v die emoticons zelf plaatsen.
Echt belangrijk is het niet aangezien iedereen toch wel kan zien welk emoticon het is, het is niet echt moeilijk.
Ja. Ik had hier wat preciezer over kunnen zijn. Er waren namelijk 2 problemen:Ruben01 schreef:Ik dacht dat ik deze week een bericht op het forum heb zien staan dat alle problemen met LaTex verholpen zouden zijn.
Wanneer ik naar het wiskunde subforum Lineaire algebra ga dan zie ik nog veel topics waar LaTex nog in codevorm staat, wordt dit nog opgelost ?
Beide opmerkingen zijn juist: het font is inderdaad wat anders, en je kan niet klikken op de code. Voor dat laatste is een reden: het script dat de code zou moeten tonen blijkt problemen te veroorzaken in Internet Explorer 7: de functionaliteit zelf klopt wel, maar wanneer dat script in een post staat kan je niet meer de knop "snel antwoorden" gebruiken. Ook aan dit probleem wordt gewerkt.Klopt het dat Latex nu een beetje anders eruit ziet, en dat je er niet meer op kan klikken voor de code?