Is het niet pas mogelijk om een procedure te starten nadat de uitzending heeft plaatsgevonden, dit ivm. censuur?
Dit kan best eens waar zijn. Roddelbladen moeten soms ook oplages terugnemen volgens mij.
Al met al vind ik dat het hele privacy gebeuren in deze zaak (als juridisch leek) geheel niet meer van toepassing. Joran heeft zelf daarvoor al de media opgezocht (interviews in Amerika, P&W). Heeft een boek uitgebracht met "zijn" verhaal.
Hij is dus als persoon (met beeldmateriaal) gelinkt aan deze zaak. Aantasting van privacy door een verborgen camera die hem niet anders schaadt dan alleen deze zaak, lijkt mij niet van toepassing. Als het een geluidsopname was geweest dan was de gehele privacy gebeuren niet van toepassing, want dat is toegestaan. Ik zie niet in, dat door zijn bekendheid in deze zaak, alleen het feit dat er beeldmateriaal is, zijn privacy aantoonbaar meer geschonden zou zijn dan alleen met geluid.
Trouwens hoor net in het journaal dat Joran gebruik maakt van het beeldmateriaal. Alles was een "leugen" volgens hem, hij was volgens hem onder invloed van drugs. Tsja...........