Leuk, dan krijg je een soort TokkiesTotdat John de Mol op het idee komt om er honderd camera's te plaatsen en het live uit te zenden
Leuk, dan krijg je een soort TokkiesTotdat John de Mol op het idee komt om er honderd camera's te plaatsen en het live uit te zenden
Ik heb dus al aangegeven dat ik het er niet mee eens ben. De doodstraf invoeren ben ik ook op tegen, het is niet alleen onmenselijk, maar ik zie ook niet wat "the executioner" onderscheidt van de moordenaar. Ik vind ze beide even slecht.Red BoriZ schreef:Toch knaagt er iets nu bij mij.
Toen Mat Herben met de doodstraf kwam was iedereen tegen en dat was onmenselijk en dit en dat en blablabla.
Nu hoor je hier de grootste wreedheden en iedereen lijkt het goed te vinden. Bluffen jullie, is iedereen gewoon anti-Herben or what?
Wat mij betreft, de doodstraf ben ik ook tegen. Maar wat noem je precies de "grootste wreedheden"?Red BoriZ schreef:Toch knaagt er iets nu bij mij.
Toen Mat Herben met de doodstraf kwam was iedereen tegen en dat was onmenselijk en dit en dat en blablabla.
Nu hoor je hier de grootste wreedheden en iedereen lijkt het goed te vinden. Bluffen jullie, is iedereen gewoon anti-Herben or what?
De moordenaar dood een onschuldige, de executioner een schuldige die een onschuldige heeft gedood. Tenminste, als je het allemaal keihard kunt bewijzen en onomstotelijk vaststaat dat de moordenaar de dader is... Je wilt geen onschuldige onthoofden, dat is voor mij het belangrijkste tegenargument.maar ik zie ook niet wat "the executioner" onderscheidt van de moordenaar. Ik vind ze beide even slecht
Je verklaard die mensen gewoon op een eiland vogelvrij, dat vind ik persoonlijk nog erger dan de doodstraf.Rogier schreef:Wat mij betreft, de doodstraf ben ik ook tegen. Maar wat noem je precies de "grootste wreedheden"?Red BoriZ schreef:Toch knaagt er iets nu bij mij.
Als jij zou worden veroordeeld en mocht kiezen tussen doodstraf of eiland, wat zou je doen?Je verklaard die mensen gewoon op een eiland vogelvrij, dat vind ik persoonlijk nog erger dan de doodstraf.
Maar wat als de dader iemand doodt die niet onschuldig is, bijv. iemand die zijn kind heeft verkracht of vermoord?De moordenaar dood een onschuldige
Als jij zou worden veroordeeld en mocht kiezen tussen doodstraf of eiland, wat zou je doen?