Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.
Wouter_Masselink schreef:Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.
Ik zie andere forums die hebben informatica forums voor alle studenten van universiteiten en hogescholen. En ik wil ook graag iets (onderwerpen) met computer of informatica te maken naar deze site posten. Maar ik weet zelf ook niet waar moet ik het plaatsen.
Cris schreef:Wouter_Masselink schreef:Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.
Ik zie andere forums die hebben informatica forums voor alle studenten van universiteiten en hogescholen. En ik wil ook graag iets (onderwerpen) met computer of informatica te maken naar deze site posten. Maar ik weet zelf ook niet waar moet ik het plaatsen.
Als andere fora het hebben, is het logisch dat wij het niet nodig hebben. Toch?
Deze zou je kunnen posten in het wiskunde, algemene wetenschappen of huiswerk forum.
Of gewoon helemaal niets hernoemen en in het forum "Alledaagse wetenschap en overig technisch" zetten! Hierbij staat niet voor niets de beschrijving "Weer, in en om het huis, huiskamer experimenten, bouwkunde, geologie, technologie, werktuigbouwkunde, enz.". Als bouw- en werktuigbouwkunde hieronder vallen, dan dus ook andere technisch georienteerde zaken.PeterPan schreef:De naam "algemene wetenschappen" veranderen in
"algemene wetenschappen en informatica". Probleem opgelost.
NASE schreef:Ik vraag het dan nog maar eens. Hoe zit het met de kwalitieten die we hier hebben. Als blijkt dat er toch niemand iets van kan lijkt het mij echt geen goed idee.
Mss moeten we de eerst eens uitzoeken.
@ Guest: ben nu bezig met mijn 2de taal, en echt denderend vlot het niet, kan natuurlijk aan mij liggen.
En van niets beginnen lukt het al zeker niet in een namiddag.
[edit]
langs den andere kant. We staan nu al de eerste op google (informatica forum). Zonder dat we er een hebben...
Om even het knuppel in het hoenderhok te gooien (niet boos worden )Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.