Wouter_Masselink
Artikelen: 0

Re: Informatica forum?

Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.
"Meep meep meep." Beaker
Cris

Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.

Ik zie andere forums die hebben informatica forums voor alle studenten van universiteiten en hogescholen. En ik wil ook graag iets (onderwerpen) met computer of informatica te maken naar deze site posten. Maar ik weet zelf ook niet waar moet ik het plaatsen.
Bean

Wouter_Masselink schreef:Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.

Ik zie andere forums die hebben informatica forums voor alle studenten van universiteiten en hogescholen. En ik wil ook graag iets (onderwerpen) met computer of informatica te maken naar deze site posten. Maar ik weet zelf ook niet waar moet ik het plaatsen.

Als andere fora het hebben, is het logisch dat wij het niet nodig hebben. Toch?
I never wanted to change the world, but the world changed me...
Wouter_Masselink

Deze zou je kunnen posten in het wiskunde, algemene wetenschappen of huiswerk forum.
"Meep meep meep." Beaker
Cris

Cris schreef:
Wouter_Masselink schreef:Cris kan je ook uitleggen, waarom je die noodzaak ziet? vooralsnog is er geen enkele indicatie dat dit nodig zou zijn. Er zijn praktisch geen berichten geplaatst op het forum die iets met informatica te maken hebben.

Als andere fora het hebben, is het logisch dat wij het niet nodig hebben. Toch?

Nee, de andere fora zijn bestemd alleen voor zijn eigen informatica studenten van eigen universiteit.
Cris

Deze zou je kunnen posten in het wiskunde, algemene wetenschappen of huiswerk forum.

Dan zie ik er geen duidelijk over.
PeterPan

De naam "algemene wetenschappen" veranderen in

"algemene wetenschappen en informatica". Probleem opgelost.

Een informatica forum is onzinnig.

Geen techneutengeleuter.
Cycloon

Idd, we hebben geen nood aan een informatica forum, er zijn genoeg programma specifieke fora te vinden op het internet ...
Miels
Beheer
Artikelen: 6

PeterPan schreef:De naam "algemene wetenschappen" veranderen in

"algemene wetenschappen en informatica". Probleem opgelost.
Of gewoon helemaal niets hernoemen en in het forum "Alledaagse wetenschap en overig technisch" zetten! Hierbij staat niet voor niets de beschrijving "Weer, in en om het huis, huiskamer experimenten, bouwkunde, geologie, technologie, werktuigbouwkunde, enz.". Als bouw- en werktuigbouwkunde hieronder vallen, dan dus ook andere technisch georienteerde zaken.

Zoals elders ook te lezen valt over het opstarten van een nieuw forum: post al het overige in het forum "overig", en als er genoeg animo voor iets blijkt te zijn en het binnen onze doelstellingen valt komt er waarschijnlijk een apart forum voor.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Cris

Sorry! Het was mijn grap!

Het informatica forum is hier eigenlijk echt niet nodig. Want je kunt heel veel forums op het internet vinden.
Gray

NASE schreef:Ik vraag het dan nog maar eens.  Hoe zit het met de kwalitieten die we hier hebben.  Als blijkt dat er toch niemand iets van kan lijkt het mij echt geen goed idee.

Mss moeten we de eerst eens uitzoeken.

@ Guest: ben nu bezig met mijn 2de taal, en echt denderend vlot het niet, kan natuurlijk aan mij liggen.

En van niets beginnen lukt het al zeker niet in een namiddag.

[edit]

langs den andere kant.  We staan nu al de eerste op google (informatica forum).  Zonder dat we er een hebben...

Netwerken, communicatie, routers enz...
qrnlk
Lorentziaan

Om even het knuppel in het hoenderhok te gooien (niet boos worden :wink:)

Waar kunnen informatica onderwerpen dan het beste onder geplaatst worden?

voorbeeld onderwerpen:

- de tweede generatie stack computers

- balanced ternary logic

- NP = P?

- Hoare-logic

- Objecten: Class-based vs prototype-based
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
TD

Afhankelijk van de aard van je topic kan het misschien ook binnen één van de andere wetenschappen passen, en anders heb je nog "Alledaagse wetenschap en overig technisch".
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Bart

Wiskunde, alledaagse wetenschap of algemene discussie, afhankelijk van het onderwerp.

Maar gezien de kennis van de gemiddelde gebruiker op het gebied van informatica heb je meer kans op een antwoord / diepgaande discussie op bijvoobeeld een forum als Tweakers.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
kombelpeter

Op Tweakers kan je je volgens mij alleen registreren met een betaald e-mailadres. Deze heb ik dus niet. (En ik denk nog wel meer mensen)
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”