Jazeker. Telkens ben ik weer verbijsterd.Hebben jullie dat ook, dat YouTube-comments jullie doen twijfelen aan het beschavingsniveau dat de mensheid bereikt heeft?
Moderator: Rhiannon
Jazeker. Telkens ben ik weer verbijsterd.Hebben jullie dat ook, dat YouTube-comments jullie doen twijfelen aan het beschavingsniveau dat de mensheid bereikt heeft?
Anytime dude...Heb je haar vorige werkje ook? (Carla Bozulich - Evangelista (ja, zo heet het album), 2006 Constellation records) Erg magnifiekPS: Hello Voyager (Evangelista) heb ik inmiddels ook al een tijdje binnen, en die blies me toch ook even weg, waarvoor nogmaals dank aan Lala
Helaas niet. Binnenkort staat de drumster van Carla Bozulich wel in Gent met haar project GambletronAnytime dude...Heb je haar vorige werkje ook? (Carla Bozulich - Evangelista (ja, zo heet het album), 2006 Constellation records) Erg magnifiek
Van doom: ken je My dying bride?Ensiferum schreef:Momenteel ben ik Anathema en andere doom bands (Katatonia, Paradise Lost) aan het verkennen. De klassiekers van mijn playlist komen natuurlijk ook vaak weer terug, maar om die allemaal hier op te smijten zal wat veel van spam weg hebben.
Suggesties worden altijd geapprecieerd. Zelf kan ik de groep waar ik mijn nick van heb gehaald aanraden. In datzelfde genre (folk-viking metal) vind ik Bathory, Einherjer, Equilibrium en Finntroll ook wel te pruimen. Verder raad ik Agalloch aan als zowat de beste groep van dit moment. Er is nog meer, maar ik houd me liever aan het motto "The less that is spoken, the more that is heard" (komt ook van een goed liedje).
IK heb ze allemaal. Daft Punk = goddelijk.Daft Punk: Homework; Discovery; Human after all (die moest ik echt hebben)
Echt schitterend nummer!Edit: Oh ja, en "Me and Armani" van Emiliana Torrini (die Italiaans-IJslandse schone van het hyperaanstekelijke "Jungle Drum")
Sommige mensen bekijken je echter nogal meewarig als je dat luidop durft te zeggen. Zij dwalen, dat spreekt.Echt schitterend nummer!
Ik vind het ergste nog dat de gehele punkscene overhoop ligt. De meeste jongeren luisteren naar Blink 182, Sum 41, Good Charlotte, The Offspring en zoveel meer en denken dat het punk is. Vraag je naar de Misfits, Ramones, Exploited of de Sex Pistols dan weet niemand waar je het over hebt, over Minor Threat of Black Flag nog maar niet te spreken. Men kijkt tegenwoordig alleen nog maar hoeveel tattoo's en hoe groot de hanenkam van de zanger is, om te beoordelen of het punk is. Te beschamend voor woorden
Over smaak valt niet te twisten ongetwijfeld, maar ik heb het ook niet zo op poppunk (wat niet wil zeggen dat ik erop neerkijk, ik hou er gewoon niet van). Het klinkt me allemaal te hitgevoelig. Natuurlijk, de Sex Pistols waren ook gefabriceerd, maar die waren rauw, vuil en relevant. Dat is in de poppunk weg, naar mijn gevoel.vergis u ni makker ikzelf ben drummer en luister naar zowat alle muziek maar poppunk is zowat het genre waar ik zelf het meest naar luister. ge vergist u in veel jongeren .ik bekijk bv. blink 182.enzo. helemaal niet als PUNK. echte oude punk is iets heel anders en dat beseffen de meeste jongeren ook ... desondanks is deze muziek toch rechtstreeks ontstaan uit punk. Dat maakt het geen punk... vroeger noemde ik deze muziek punkrock omdat dat in die scene de gewoonte is maar door de verwarring beginnen de meeste jongeren toch te spreken van poppunk wat dat is het uiteindelijk .... Daar bovenop ben ik het neerkijken op poppunk kotsbeu ookal heb ik veel rspect voor de echt punkscene van vroeger je moet niet doen alsof die muziek hoogwaardiger was als de poppunk die nu gemaakt wordt . Sterker zelf de poppunk die nu gemaakt wordt is in alle muzikale opzichten gecompliceerder(maar toch nog simpel) dan de goeie oude punk
Wat ik de beste punkplaat ooit vind is The Stranglers - No More Heroes, maar menigeen zal zeggen dat dit geen punk is waarschijnlijk.
Zij dwalen, dat spreekt.
Pretentieuze selectie, zouden sommige critici zeggen Ik hou er wel van.anusthesist schreef:- Tool
- The Mars Volta
- Pink Floyd
- Yes
- Genesis (met Peter Gabriel)