de c!t bedreiging is grotendeels weg/verminderd :eusa_whistle:
Desalniettemin dat ze ongeveer 1000 meer produceren dan ons, maar we hebben terug tijd ](*,)
Moderator: Rhiannon
Dat daggemiddelde waar je het over hebt, geeft echter niet meteen een indicatie over de recente vouwprestaties. De laatste 24 uur hebben wij 40.980 punten ingeleverd, terwijl C!T er 'slechts' 23.051 deed. Momenteel doen we het dus stukken beter dan hen.... Desalniettemin dat ze ongeveer 1000 meer produceren dan ons, ...
Jippie, weer een terugkomer :eusa_whistle:ik kan terug beginnen vouwen, ben redelijk lange tijd afwezig geweest
Inderdaad, er staat momenteel volgens Folding@Home nog meer dan 11000 punten te wachten om opgenomen te worden in onze teamstats op extremeoverclocking.... De resulaten van de productie van vandaag vallen op dit moment wel een beetje tegen, als het zo doorgaat halen we maar zo'n 27'000 pts vandaag, al denk ik dat extremeoverclocking ook niet altijd goed synchroniseert al gezien dat hij naa een update de punten niet naar de resulaten op de servers van stanford bracht.
Hij was al een tijdje instabiel, op zich werd hij niet te warm, 80 graden is prima.Yoste schreef:That sucks... Draaide hij te warm?
Hopelijk ontneemt dit je de moed niet om verder te vouwen.. (ook al is het op een lager tempo)
En nu netjes behandelen en niet meer overvragen zodat 'ie weer jaaaaaren mee kan :eusa_whistle:Dus dan kan ik toch weer fatsoenlijk vouwen.
Ach de vorige was ook goed behandeld hoor Alleen tja soms heb je wel eens een product dat niet zo lang meegaat helaas. En jaaaaaren?? zo lang gaan pc's bij mij meestal niet mee, maximum is toch wel 3 jaar.En nu netjes behandelen en niet meer overvragen zodat 'ie weer jaaaaaren mee kan :eusa_whistle: