Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
http://www.nwo.nl/nwohome.nsf/pages/NWOP_8NNCCF
Moderator: Rhiannon
Ik heb een poging gedaan...al heb ik (uiteraard) wel wat kritiek, maar die lever ik wel als meerderen de quiz hebben verzonden!
Het ligt er maar net aan hoe je de handboeien zal bevestigen; beide handen geboeid aan de voorkant van je lichaam, aan de achterkant van je lichaam (op je rug) of op een andere manier. Natuurlijk is een bepaalde methode een stuk onhandiger, maar met een beetje lenigheid kan je het wel voor elkaar krijgen beweging te krijgen in het shirt. Ik ben er nog niet uit of het wezenlijk verschil zal kunnen maken, maar ik denk dat de vraag vollediger zou zijn als er gemeld zou worden hoe de handboeien zijn aangebracht. A4-tjes met situatie omschrijvingen als 'enkel de handen aan elkaar en dus niet weer aan een paaltje' etc. is overdreven maar wellicht ben ik ook wel de enige die meer aan het peinzen was over die handboeien dan over de vraag zelf...Je hebt je shirt binnenstebuiten aan en je handen zijn aan elkaar vastgebonden met handboeien. Is het mogelijk om je shirt goed te krijgen zonder je handen los te maken?
Waar denk je dat ik mij het afgelopen weekend mee bezig heb gehouden....?Ik zou zeggen probeer het eens.
Maakt dat uit?Thionyl schreef:Een gat in een schip?
Is dat ontstaan in de sluis of was dat er al?
Maakt dat uit?Is het een gesloten sluis?
Denk dat mijn antwoord beter is.
Pectus, dat staat toch een paar berichten eerder. De schaduwcirkel.
En hoe groeit een plant dan precies naar licht, als het niet het licht kan waarnemen door ergens een deel van het lichtspectrum te bekijken?Thionyl schreef:Waar geen licht is, zie je geen of nauwelijks planten en dat werd de schaduwcirkel genoemd. Daarom wiedt de tuinman en kijk maar naar de structuur van de bomen, die nu goed te zien is.
Een plant doet niet aan spectraal-analyse, maar groeit naar licht.