Bij het lezen van een ander foldingforum stootte ik zonet toevallig op dé oplossing voor jou:
dit programma geeft je de mogelijkheid zowat elke applicatie die te vinden is op je taakbalk over te plaatsen naar je systeemvak (system tray).
Moderator: Jan van de Velde
Vreemd, bij mij wil hij precies niet luisteren naar hoeveel cores dat hij moet gebruiken, hij blijft ze allemaal pakken zoals je in de volgende topic kan lezen die ik recent aangemaakt heb bij Support forum van FAH GPU tracker:Ik heb het nu zo gedaan, ik heb ingesteld dat hij 2 cores mag gebruiken. Dit betekent dan dat hij 2 cores gaat gebruiken om één WU te folden, dus dat zou moeten snel gaan. Speedfan geeft alvast een CPU-gebruik van 50% weer, dus dat kan kloppen.
Dat zal het dan wel zijn, ik heb eigenlijk ook niet direct naar de beschrijving van een SMP client gekeken toen ik deze nieuw programma zag. Ik wou het gewoon direct uitproberen aangezien ik las dat die (SMP client) bonuspunten genereerde. Mijn eerste WU had een deadline van 2 dagen en met 2 cores zou ik binnen 24 uur mee klaar kunnen zijn met een gemiddelde van 1500 PPD, dus met 1 (single) core zou het dan inderdaad wel nipt zijn geweest.Ik denk dat ik iets vergeten te vermelden ben met betrekking tot de verschillen tussen smp en cpu client. Het is namelijk zo dat SMP louter bedoeld is om gebruik te maken van meerdere cores in 1 client. Vermoedelijk ziet FAH tracker die 1 dus als een ongeldige waarde. Indien je al zou kunnen vouwen op 1 core in een smp-client lijkt het mij behoorlijk lastig de deadlines te halen, aangezien de wu's gemiddeld een stuk groter zijn.