Arjant2
Artikelen: 0

Re: Jubileum WSF Folding-team

Ik keek naar de 6500 punten die we ongeveer per 3 uur halen, dat levert wat minder punten op dan ik verwachtte. Vandaar mijn opmerking. Echter wellicht is de laatste update van 8.500 wel maatgevend ;) biedt in ieder geval hoop op een mooie score.

Een nieuwe update is er over een minuut of 5, dus ik ben benieuwd!
Dar

Ach, ik denk dat zich wel oplost de volgende dag. Niet ieder is beginnen vouwen om 00:00 vandaag.
Klopt helemaal. Ik ben ook pas 1 uurtje bezig.

En daarnaast zijn de eerste 10 bonus WU's maar 481 punten. En na die 10 zijn ze zo een 2500 per stuk. Dus vandaag heb ik geen bijdrage. Maar straks doe ik ruim 5000 punten per dag.
Arjant2

die bonus Wu's schieten wel op dan als ze zoveel waard zijn.

Wist niet dat ze zoveel waren?

Dan kan ik morgen op de zaak wel even kijken of ik nog een SMP vouwertje aan kan gooien.

Onmiddels hebben we ruim 42k aan punten bij elkaar.

Hij gaat lekker!
Yoste

Zo, een update van 7k, behoorlijk :P We hebben reeds 44587 punten, dus die 5k moet vandaag ook nog wel lukken. Wetende dat we de eerste dag reeds het gemiddelde doel zullen halen, ben ik hoopvol voor de top 10 ;)
Dar schreef:Klopt helemaal. Ik ben ook pas 1 uurtje bezig.

En daarnaast zijn de eerste 10 bonus WU's maar 481 punten. En na die 10 zijn ze zo een 2500 per stuk. Dus vandaag heb ik geen bijdrage. Maar straks doe ik ruim 5000 punten per dag.
Vergeet niet dat er enkele zijn die smp vouwen. Dit houdt in dat die 10 wu's vermoedelijk reeds gevouwen zijn en we dus al van bonuspunten kunnen spreken.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Arjant2

Dat wilde ik dus net zeggen.

Die bonuspunten komen er heel snel aan met meerdere smpvouwers op deze zelfde naam.

De eerste dag is in ieder geval goed begonnen, nu nog 6 dagen volhouden allemaal!

@Yoste: ik zie een ander punten aantal staan, namelijk 42.652. Welke lijst kijk jij?
Yoste

Trouwens even een herinnering: vergeet je team-nummer niet aan te passen!

Want zo te zien hebben we nu ook een WSF_HELPT_HUNTINGTON in ons eigen team :P

@Arjant2: Zie linkje hierboven

Die bonuspunten voor de smp-wu's zijn afhankelijk van hoe snel je ze binnen brengt. Dar haalt in totaal zo'n 2500 uit 1 wu, ik 3000. Afhankelijk van je systeem dus. Vandaag heb ik er al 3 afgeleverd, ik vermoed dat bonuspunten bijgevolg niet lang meer op zich zullen laten wachten ;)
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

waanzin

Jan van de Velde schreef:Nou, dan moet Stanford wél WU's blijven leveren: een van mijn twee CPU's is al tien uur om werk aan het bedelen... ;)

in die tijd had hij ook bijna weer zo'n 69-puntertje kunnen vouwen.
ik heb het zelfde probleem hier als ik mijn log files bekijk zie ik dat ik eigenlijk bijna 1/3 van de tijd op nieuw WU staat te wachten en dan vooral de laste 2 dagen.

zou F@H een overschot hebben aan normaal CPU cleints gebruikers hebben?
Yoste

waanzin schreef:ik heb het zelfde probleem hier als ik mijn log files bekijk zie ik dat ik eigenlijk bijna 1/3 van de tijd op nieuw WU staat te wachten en dan vooral de laste 2 dagen.

zou F@H een overschot hebben aan normaal CPU cleints gebruikers hebben?
Zoals ik al eens gemeld heb in een vroeger topic is het raadzaam om je client na een uurtje of twee zonder wu eens te herstarten, want de tijd tussen de pogingen naar het zoeken van een wu vergroot aanzienlijk. Ik vermoed dat Stanford dit ingebouwd heeft om de servers niet te overbelasten, maar ook om jouw eigen internetverbinding niet onnodig te gebruiken.

Verder is het geduld hebben en hopen ;)

Tommeke14

I'm in, maar ik denk dat ik maar 1 WU zal kunnen binnenbrengen in een week

Ik fold gewoon niet aan zo'n hoge snelheid...
Jan van de Velde
Moderator

Tommeke14 schreef:I'm in, maar ik denk dat ik maar 1 WU zal kunnen binnenbrengen in een week

Ik fold gewoon niet aan zo'n hoge snelheid...

Een tegeltjeswijsheid, maar een wijsheid niettemin:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste

Elke bijdrage, elke wu telt! Blij dat je meedoet ;)

15 man sterk nu:
  • Arjant2
  • Ger
  • Jan van de Velde
  • Yoste
  • Arperum
  • SillyConMarc
  • CT! Helpt WSF
  • point
  • QuarkSV
  • Barry86
  • JonazzDJ
  • Dar
  • waanzin
  • Kravitz
  • Tommeke14

shimmy

Ik was de afgelopen dagen niet thuis, maar vanaf vanavond vouw ik ook een paar dagen mee.
Arjant2

Die bonuspunten voor de smp-wu's zijn afhankelijk van hoe snel je ze binnen brengt. Dar haalt in totaal zo'n 2500 uit 1 wu, ik 3000. Afhankelijk van je systeem dus. Vandaag heb ik er al 3 afgeleverd, ik vermoed dat bonuspunten bijgevolg niet lang meer op zich zullen laten wachten ;)
Ik zie het ja, de pc op mijn werk krijgt ongeveer 2000ppd. Ik heb er nog 1 bij aan gezet. Mijn totale ppd gaat daarmee naar ongeveer 11.000.
QuarkSV

Update lijst:
  • Arjant2
  • Ger
  • Jan van de Velde
  • Yoste
  • Arperum
  • SillyConMarc
  • CT! Helpt WSF
  • point
  • QuarkSV
  • Barry86
  • JonazzDJ
  • Dar
  • waanzin
  • Kravitz
  • Tommeke14
  • shimmy
16 dus al in totaal ;) . Dat kunnen er zeker en vast 20 worden...
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.
Yoste

In de laatste 24 uur hebben vouwers die niet overgestapt zijn op WSF-HELPT-HUNTINGTON nog zo'n 7.000 punten voor Wetenschapsforum gevouwen, er is dus zeker nog marge!

Twee vouwers die volgens mij nog iets over het hoofd gezien hebben:

Jan_van_de_Velde: Je levert geregeld nog een wu van 69 punten binnen bij Wetenschapsforum, misschien draait er nog ergens een client die nog niet is aangepast?

WSF-HELPT-HUNTINGTON: Deze vouwer heeft jammer genoeg niet door dat hij tevens het teamnummer dient te veranderen. Ieder die GPU vouwt, kijk eens na of je client wel voor team 46113 vouwt?

Verder ook welkom aan shimmy! ;)

Terug naar “IT en informatica”