Even een kleine vraag, ik heb het topic al deels doorgelezen maar het antwoord op mijn vraag ben ik nog niet tegengekomen.
Ook ik ga de stoute schoenen aantrekken, of ik erop zal blijven lopen is de vraag.
Ik heb géén VWO of HAVO diploma, ik heb enkel een MAVO diploma, ben wel ooit op HAVO begonnen, het intellect is aanwezig, alleen vroeger weinig gebruik van gemaakt dus
Nu ben ik 29 jaar en wil ik heel graag Psychologie beginnen te studeren, welke richting ik uiteindelijk in zal gaan weet ik nog niet, is nu ook nog even niet interessant.
Ik ben al zover na veel onderzoek, dat een HBO opleiding dus echt niks is.
Dat wordt dus UNI. Op zich ben ik daar niet zo heel bang voor, maar met mijn achtergrond moet ik dus een toelatingsexamen doen én zit ik met een NF voor het volgende schooljaar, ik wil graag naar Maastricht (dichtste bij huis) en daar melden ze dat de NF waarschijnlijk geen probleem zal zijn om aangenomen te worden, zolang je je op tijd aanmeld.
Zijn er mensen hier die hetzelfde traject al ooit hebben gevolgd, wat ik nu wil gaan volgen? Dan ben ik heel benieuwd naar ervaringen.