Ik begrijp weL dat mijn notatie van de Combinaties een probleem kan zijn voor U en of anderen,
maar dat doet niets ter zake
Toch wel. Als een notatie afwijkt van de gebruikelijke notatie kan dat (onbedoeld) tot verwarring leiden. Ik ben wel met die notatie bekend, dus voor mij is het wel duidelijk wat je bedoelt.
Ik vroeg in mijn Topic ook niet te bewijzen dat hij correct is .... hij is correct ..... moet je niet aan twijfelen
Jij kunt er dan misschien wel van uitgaan dat die formule correct is, maar om de formule voor anderen acceptabel te maken dient die correctheid dan wel te worden aangetoond.
Ik vroeg wel in mijn Topic als er iemand die formule kende, of ooit tegen kwam ....... omdat ik vermoed dat hij NIEUW is
Ik heb hem zelf nog nooit eerder gezien, dus in die zin zou je hem inderdaad als "nieuw" kunnen beschouwen.
Wat Chocolade er mee te maken heeft snap ik niet! Sorry
"Ergens geen chocola(de) van kunnen maken" betekent dat niet duidelijk is wat er met een bepaald iets bedoeld wordt. Ongetwijfeld hebben jullie daar in Vlaanderen ook wel een of andere aparte uitdrukking voor.
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel