Moderators: jkien, Michel Uphoff
Laten we het maar houden op (nog) niet verklaardBladerunner schreef: ↑ma 03 jul 2023, 16:21 Maar goed, er blijft dus iets over wat onverklaarbaar is
Wat voor concreets had je verwacht? Er zijn wat onverklaarde waarnemingen.
En dan is er simpelweg nog een behoorlijk percentage dat om militaire redenen niet verklaard mag worden (aan de burger).Xilvo schreef: ↑ma 03 jul 2023, 16:24Laten we het maar houden op (nog) niet verklaardBladerunner schreef: ↑ma 03 jul 2023, 16:21 Maar goed, er blijft dus iets over wat onverklaarbaar is
Dat laatste lijkt me vooral in de hoofden van complotters te zitten.Gps schreef: ↑ma 03 jul 2023, 18:34 Ik had even hoop, dat toen ik dit topic startte dat we iets concreets gingen horen over UFO's.
Maar helaas blijft het opnieuw hangen in veel speculatie, en dingen die ik niet kan natrekken.
Ik ben er wel achter waar de rel in Amerika over ging. Er zouden dingen verzwegen zijn t.a.v. UFO's, voor het congress.
En dan nog de meldingen die gewoon verzonnen of gefaked zijn.shimmy schreef: ↑ma 03 jul 2023, 19:21En dan is er simpelweg nog een behoorlijk percentage dat om militaire redenen niet verklaard mag worden (aan de burger).Xilvo schreef: ↑ma 03 jul 2023, 16:24Laten we het maar houden op (nog) niet verklaardBladerunner schreef: ↑ma 03 jul 2023, 16:21 Maar goed, er blijft dus iets over wat onverklaarbaar is
Oh dat is makkelijk. Area 51 is zo geheim dat het officieel niet bestaat. Als hij werkelijk militaire geheimen onthult wordt ie voor tenminste 20 jaar opgesloten.
Wikipedia schreef:According to The Guardian:
Eghigian is also skeptical about the veracity of these claims because it looks like Grusch followed Pentagon protocol in publishing this information, meaning that the Department of Defence approved the information he would pass on to the press, which is something the department only does if the information is not classified. If Grusch is telling the truth, surely this information would be classified, Eghigian says, and the department would not have allowed him to go on the record.[30]
Als je de oorlog in Oekraïne een beetje volgt dan weet je dat Rusland technologisch eerder achter loopt dan voor. Maar dat geldt niet voor China en ook niet voor Amerikaanse bondgenoten zoals Japan en Europa.Wikipedia schreef:Others have suggested a different sort of intentional campaign that fed Grusch disinformation about aliens to encourage the public to believe in the extraordinary claim of aliens and crashed ships for ulterior motives.[47][49] Gareth Nicholson, editor for the South China Morning Post, explored some of the military and technological reasons for the purported existence of such a campaign, "the current UAP flap could be an attempt by the US military to engage in a disinformation campaign to disguise real aerospace breakthroughs or an attempt to flush out advanced technologies held by rivals such as Russia and China".[50]