qrnlk
Lorentziaan
Artikelen: 0

Re: Spel- En Taalfouten

Een of meer van je zoektermen zijn bevatten minder dan 4 karakters of je zoekt naar een term dien niet is toegestaan, zoals 'html', 'img', enz, ga terug en verander het aantal karakters in je zoekwoorden, of pas deze aan.

Voorstel:

Een of meer van je zoektermen heeft een lengte van minder dan vier karakters of je zoekt naar een term die niet is toegestaan zoals 'html', 'img', enz. Ga terug en pas je zoektermen aan.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs
Revelation

Ik heb het gefixed gmlk, behalve dat met die 4. Dat gaat namelijk niet, omdat in de language file het nummer wordt aangeroepen uit de data. En dat wordt dan geprint als een nummer :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Bij de emailinstelling van het profiel staat onderaan een knop "wijzig mijn e-mail adres". Moet worden "Bewaar instellingen".
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Revelation

Done :)
Marco van Woerden

Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of in een apart topic, maar in de natuurkundige wereld is men heel erg gewend om 'quantum mechanics' te vernederlandsen naar 'quantummechanica'. Dit blijkt fout te zijn (volgens de Van Dale).

kwan·tum·me·cha·ni·ca (de ~ (v.))

1 [nat.] wetenschap die de mechanische wetten, inzake atomen en moleculen, bestudeert en onderzoekt

U hebt gezocht op quantummechanica: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

Is kwantummechanica ook niet veel mooier? Ik vraag dit, omdat een heel subforum zo heet.
'Moeder, is het al nacht?' vraag ik. Maar er is niemand. Ik ben alleen.
TD

Mooier weet ik niet (ik vind het met een Q veel leuker), maar correct is inderdaad kwantummechanica.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Miels
Beheer

Marco van Woerden schreef:Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen of in een apart topic, maar in de natuurkundige wereld is men heel erg gewend om 'quantum mechanics' te vernederlandsen naar 'quantummechanica'. Dit blijkt fout te zijn (volgens de Van Dale).

(...)

Is kwantummechanica ook niet veel mooier? Ik vraag dit, omdat een heel subforum zo heet.
Mooi of niet, correct hoort het in ieder geval te zijn! Ik heb de naam dus aangepast.

Verder nog iets wat duidelijker kan:
Stuur mij updates die gestuurd worden door de Admin

Als je dit inschakelt, zal je e-mail krijgen van de admin als er updates zich voor doen op het forum.
Ontvang berichten verstuurd door het beheer

Als je dit inschakelt wordt je via e-mail op de hoogte gehouden over het forum, nieuws en eventuele aanbiedingen.

En verwant: Als je je inschrijft staat er op het scherm dat je moet invullen:

Ontvang e-mail van de administratie -> Ontvang e-mail van de administratie, zoals nieuws en aanbiedingen
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
TD

Reactie van Jan van de Velde is vanaf hier te vinden in de voorgaande discussie over dit onderwerp.

Verder argumenten of reacties met betrekking tot quantum/kwantum graag verder in die topic.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Jan van de Velde
Moderator

Forumstatistieken onderaan indexpagina:
Het meest aantal gebruikers online was
Het grootste aantal gebruikers (gelijktijdig) online was .....???
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Revelation

Done :mrgreen:
Jan van de Velde
Moderator

Laat me raden: Revelation heeft een abonnement op dit forum, en er is hem een bak bier beloofd indien hij elke aangemelde spelfout binnen de twee uur na melding repareert :-P

Goed geraden?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
PdeJongh

De volgende fout is opgetreden:

Je hebt te veel tags openingen of sluitingen slaan en dat klopt niet. Verander het op je bericht te plaatsen.
Dit staat bij voorbeeld bericht wanneer er iets fout is met de tags (openen, sluiten). Maar echt lekker loopt die laatste zin niet. Misschien veranderen in iets als Verander het alvorens je bericht te plaatsen?
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
Ger

Vind het sowieso een vage melding. "dat klopt niet", nee duh. Anders was er ook geen error, wel?

Een mooie zin lijkt mij:
De open- en sluit-tags komen niet overeen. Verander dit om je bericht te kunnen plaatsen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Revelation

Done :mrgreen:

Ik heb ook nog vele andere fouten verbeterd. Zo te zien moet ik nog flink wat werk verzetten eer iedere fout eruit is.

Laat me raden: Revelation heeft een abonnement op dit forum, en er is hem een bak bier beloofd indien hij elke aangemelde spelfout binnen de twee uur na melding repareert

Ik weet van niks ;)
Miels
Beheer

In het user control panel bij de e-mailinstellingen

Verberg mijn e-mail adres voor andere gebruikers

Als je dit inschakelt, kunnen andere leden je geen e-mail sturen.
beter:
Maak voor gebruikers contact via e-mail onmogelijk

Als je dit inschakelt kunnen gebruikers je alleen pb's sturen. Als je e-mail wel toestaat blijft je privacy wel gewaarborgd: men kan dan nog steeds je e-mailadres niet zien.

en:
Stuur me een kopie via e-mail als ik een bericht in een forum zet.

Als je dit uitzet zal dit een e-mail sturen met de berichten die in het onderwerp is geplaatst
Het schuine woord klopt sowieso niet. In plaats van bovenstaande 2 regels lijkt het onderstaande me al volledig en duidelijk genoeg:
Stuur me een kopie via e-mail van berichten die ik op het forum plaats.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”