Ik ben deze morgen gestart met de uitbereiding van het F@H promotie filmpje en ik heb al een vraagje.
Ik heb gezien dat je dus een screenshot in het programma invoert en daarna ga je het schermpje (320x240 pixels) over de screenshot laten bewegen. Kheb reeds gevonden hoe je die "tween" kan invoeren maar die vloeiende beweging ben ik nog niet volledig uit. Ik kan wel een beweging verkrijgen door mijn beweging te verpreiden over een aantal frames en dan handmatig in elk frame Layer1 met mijn pijltjestoesten een beetje te verplaatsen. Uiteindelijk zal ik er wel komen maar ik verwacht dat er wel een automatische functie voor bestaat
. Kan je mij vertellen hoe ik die erin breng.
Als iemand anders (Ger/JvdV) wat opmerkingen kunnen geven over de inhoud is dat altijd mooi meegenomen.
Nog weinig reacties gezien
(Misschien zijn deze mensen op vakantie).
Er mogen natuurlijk ook nog andere forumleden hun mening geven he
.
Als er mensen zijn met veel tijd en die goed overweg kunnen met Flash MX mogen mij ook altijd contacteren dan kun je DePurpereWolf een beetje helpen om een leek zoals mij iets bij te brengen pi.gif .
@PurpereWolf, je moet dit niet opvatten dat je het slecht doet maar als er nog kenners zijn kan dat misschien het werk verlichten "vele handen maken licht werk"