Dat is zeer optimistisch !Tja, het grootste wetenschappelijk forum van Nederland en Belgie zou toch wel in de top 50 van Nederland moeten kunnen komen?
Hiervoor heb je een kleine 300 000 punten nodig. Als ik even ga kijken naar ons RAC 'Recent Average Credit' zie ik dat we altijd lager gaan dan 6000 in de wereldranking. Als ik deze statistieken goed opvat wil dat zeggen wanneer we blijven vouwen zoals we nu bezig zijn kunnen we in de top 6000 komen met het team.
Als ik dan ga kijken op wereldvlak hoeveel punten nummer 6000 heeft is dat ongeveer 269 198.
Nummer 50 in de Nederlandse top heeft 265 154. Dat gaat dus wel nipt worden.
We zouden dus wel een beetje extra leden kunnen gebruiken, heb jij misschien een idee hoe we forumleden kunnen overtuigen. We zijn tenslotte al met >10 000 die een computer heeft om het forum te bereiken, dan moeten er toch wel meer dan 9 mensen zijn die willen meedoen ?
Als we overschakelen van nationaliteit (Belgisch) hebben we al voldoende aan een kleine 80 000 credits. Dat zou makkelijk zijn om de top te bereiken maar het zou toch wel leuker zijn in die Nederlandse top 50 te komen, dan kan je toch wel zeggen iets bereikt te hebben. In Nederland kan je spreken over concurentie !