E.Desart
Artikelen: 0

Re: Berichten wijzigen

Ik kende en ken deze knop,

Dit verandert de inhoud niet van mijn berichtjes.

Ik voel deze ongelijkheid als onprettig aan, en deze korte tijd als inderdaad te kort, wat voor mij ook een kwestie van respect is.

Ik geloof ook niet dat het in het belang van het forum is.

Ik modereer ook een forum. Het is me dus niet helemaal vreemd.

En Phys, hoelang is het geleden dat jij met een tijdsbeperking van 2 minuten geconfronteerd was? Kan jij je zelfs nog voorstellen hoelang dit is?

En als jij hier geen nood aan hebt, betekent dit niet noodzakelijk dat dit ook systematisch voor anderen geldt.

Een dergelijke optie is voorzien in forum software met een doel.

Je start een aanpassing, probeert er iets beter van te maken, wil het opslaan na enig werk (bedoeld om nuttig te zijn voor anderen, beter geformuleerd en minder fouten), en het forum weigert het, zelf wanneer ruimschoots tijdig gestart.

En als deze knop als substituut zou dienen is de aanpassingsmodiliteit hoegenaamd niet nodig, wat blijkbaar niet het geval is, aangezien hier zelfs onderscheid gemaakt wordt, door meer ervaren mensen MEER tijd te geven.

En ik bedoel hier echt niets onvriendelijk mee. Dit is rustig geschreven.

Ik kom hier ook niet op terug zonder vraag ter zake.

Eric
Eric
Miels
Beheer
Artikelen: 6

ik zou dit instellen op een kwartier voor iedereen want de methode met klassen en rechten is gewoon kinderachtig.
MRDavidSingh3 schreef:Oké ik heb die knop gevonden.

Maar een kwartier kan toch geen kwaad? welk misbuik is er al gemaakt dat er maatregelen als deze genomen moesten worden? of is het preventief? Ik vind een minuut of twee gewoon te weinig.
E.Desart schreef:Ik voel deze ongelijkheid als onprettig aan, en deze korte tijd als inderdaad te kort, wat voor mij ook een kwestie van respect is.

Ik geloof ook niet dat het in het belang van het forum is.

Ik modereer ook een forum. Het is me dus niet helemaal vreemd.

Wellicht dat ik het verkeerd interpreteer, maar ik vind toch de toon van sommige berichten/passages niet erg prettig. Zoals gezegd moet er bij het configureren van de software toch iets in worden gevuld, waarbij er gekozen is voor de waarden zoals ze nu zijn. Daarbij hebben we geen behoefte tot pesten of kinderachtig zijn mee laten spelen, noch is het als een uiting van disrespect bedoeld.

Wanneer iemand iets op het forum niet prettig vind werken is het uiteraard zijn/haar goed recht om dit aan te kaarten. Liefst met argumenten voor een wijziging en een concreet voorstel. Gelukkig hebben bovenstaande posts ook dergelijke elementen.

Hoe dan ook: laten we niet meer woorden vuil maken aan de manier waarop, jullie hebben ongetwijfeld de beste bedoelingen. We zullen de instellingen heroverwegen, ik vermoed dat we tot de conclusie komen dat we de tijdslimiet wel wat op zullen rekken. Binnenkort lezen jullie meer!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Miels
Beheer
Artikelen: 6

De tijd om berichten te wijzigen is nu voor iedereen ingesteld op 15 minuten.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
E.Desart
Artikelen: 0

De tijd om berichten te wijzigen is nu voor iedereen ingesteld op 15 minuten.

Met vriendelijke dank.

P.S. Ik bedoelde echt niets fout of onvriendelijk met mijn laatste post.
Eric

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”