Ugum... Vampier vleermuizen en olifanten zijn al twee diersoorten die deze zin: "Een van de zaken die de menselijke soort voorheeft op dieren is dat de zwakken kunnen overleven" tot prut maken. Denk er maar over na...Hermen schreef:Deze stelling is hard, en onmenselijk. Een van de zaken die de menselijke soort voorheeft op dieren is dat de zwakken kunnen overleven. Een nadeel is dat de zwakken even grote kans op voortplanting hebben als de sterken. Dit leidt onvermijdelijk tot de degeneratie van het menselijk ras. Als uiteindelijk de aarde te vol is en er daardoor een of andere catastrofe plaatsvindt, denk ik niet dat de menselijke genen nog voldoende aanpassingsvermogen herbergen om te overleven. Dit zal dus het einde van de mensheid zijn. Maar het is natuurlijk onmogelijk om zwakken het recht tot de paring en voortplanting te ontzeggen. Hierbij zouden WOII toestanden ontstaan, waarin zwakken verplicht gesteriliseerd moeten worden en interraciale huwelijken verboden worden.
Het valt dus niet te voorkomen dat het blanke ras en uiteindelijk de mensheid uitsterft.
Dan over dat uitroeiende virus... Dat laat wel een tijdje op zich wachten, en oh wat als het er wel komt in 2065! Hmm, mijn broertje, mijn moeder en mijn vader zijn dood... Het enigste wat ik nog overheb is mijn hond, die uit honger maar hun lijken heeft gegeten. Hey! Wacht is ff, mijn hond is nog niet ziek... Het eenzame persoon gaat naar een wetenschapper, legt de situatie voor. De wetenschapper haalt het gen uit de hond die schijnbaar de ziekte tegenhoud. Niemand heeft er wat aan, maar als het menselijk ras moet blijven bestaan zullen we toch embrios gaan inspuiten met dit gen, het gen vermengt zich autmatisch met de kerninformatie van de stamcellen van de zigote, en de toekomstige generatie zal niet meer in angst hoeven te leven voor dit virus.
Echt, de meeste dieren hebben zich door aanpassing staande weten te houden. Mensen kunnen zich dus net als ieder ander dier aanpassen. Omdat onze hersenkcapisiteit enorm groot is waren wij instaat om ons ras te modificeren en te overleven.