Persoonlijk kan ik de mensen op tweakers niet uitstaan, ze zijn nog erger dan de slashdot mensen.
(bovenstaande is gegeneraliseerd, uitzonderingen daargelaten)
Dat vind ik dus ook. Ze hebben geen respect voor 'noobs'. Mensen met vragen worden afgewimpeld met antivirus installeren etc. Soms is dit wel de oplossing, maar vaak zit het dieper.gmlk schreef:Persoonlijk kan ik de mensen op tweakers niet uitstaan, ze zijn nog erger dan de slashdot mensen.
Oh wat hou ik van no-nonsense fora!Ger schreef:Je kan ook goed terecht op http://forum.computertotaal.nl
Ze zijn hier vrij vriendelijk naar mijn mening. In elk geval niet zo arrogant.
kombelpeter schreef:Dat vind ik dus ook. Ze hebben geen respect voor 'noobs'. Mensen met vragen worden afgewimpeld met antivirus installeren etc. Soms is dit wel de oplossing, maar vaak zit het dieper.gmlk schreef:Persoonlijk kan ik de mensen op tweakers niet uitstaan, ze zijn nog erger dan de slashdot mensen.
gmlk schreef:De bedoeling van een informatica forum is puur het hebben over wetenschappelijke onderwerpen.
Een informatica forum is niet bedoeld als een "repareer windows" of een "Linux rules!" forum.
Mmm. Ze kunnen allemaal geplaatst worden in het huidige forum. Waarschijnlijk is het verstandiger om te wachten tot dat er echt een reële behoefte is?