Arjant2
Artikelen: 0

Re: Laat wsf zich onbeantwoord uitdagen?

yes ik draai weer ;-)

Kaart blijft heerlijk koel op max 65 graden!

Dat scheelt toch ruim 15 graden met mijn GTX280 en zo te zien vouw ik er net zo snel mee!
Jan van de Velde
Moderator

zo te zien vouw ik er net zo snel mee!
Fijn dat je er weer bent. We zullen voorzichtig achterom blijven kijken.... :eusa_whistle: .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Arjant2

Fijn dat je er weer bent. We zullen voorzichtig achterom blijven kijken.... :eusa_whistle: .
nou dat zal nog niet echt nodig zijn hoor ;-)

ik zal lekker door blijven vouwen, maar waarschijnlijk op een wat lager tempo als voorheen.

Ik heb geprobeerd door vol gas te geven meer mensen mee te krijgen, maar voorals nog heeft dat maar een paar dagen gewerkt, dus ik neem toch wel ietsje gas terug.
Arjant2

Arjant2 schreef:nou dat zal nog niet echt nodig zijn hoor ;-)

ik zal lekker door blijven vouwen, maar waarschijnlijk op een wat lager tempo als voorheen.

Ik heb geprobeerd door vol gas te geven meer mensen mee te krijgen, maar voorals nog heeft dat maar een paar dagen gewerkt, dus ik neem toch wel ietsje gas terug.
de gaskraan gaat hier dicht... op de een of andere manier lukt het niet om meer mensen mee te krijgen op het computer!totaal forum. Aangezien mijn 24/7-vouwen bedoelt was om mensen mee te krijgen en dat niet lukt, ga ik het weer rustiger aan doen, dat betekent alleen vouwen als pc toch aan staat, dus dat is maar paar uurtjes per dag.

Ben in ieder geval zeer tevreden dat het bij het WSF-team wel effect heeft gehad.
Wouter_Masselink

De deur naar het WSF team staat altijd open :eusa_whistle: haha

Maar euh, je pc gaat maar drie jaar mee? wat spook je er dan mee uit... Gaan ze dan gewoon kapot of worden ze te langzaam... wat is het probleem?
"Meep meep meep." Beaker
Arjant2

Wouter_Masselink schreef:De deur naar het WSF team staat altijd open :eusa_whistle: haha

Maar euh, je pc gaat maar drie jaar mee? wat spook je er dan mee uit... Gaan ze dan gewoon kapot of worden ze te langzaam... wat is het probleem?
dan worden ze te langzaam naar mijn zin. Als je de nieuwste games wil blijven spelen dan moet je zeker wel elke 3 jaar een nieuwe pc. Dan helpt het niet meer om alleen je videokaart te vervangen. Aangezien dan meestal de sockets weer vervangen zijn is de cpu vervangen geen optie meer. Derhalve een nieuwe pc.

Daarbij komt ben ik ook regelmatig bezig met recoden van HD materiaal. Na 3 jaar is de techniek weer zoveel verder dat het interessant is om een nieuwe pc aan te schaffen.

Vergelijk bijvoorbeeld nu al mijn E8400 (die een jaar geleden top of the bill was) met een Corei7, waabrij een Corei7 al ruim 2 keer zo snel is in recoden (zie link). Dat zal in 1,5 jaar nog veel verder toenemen, dus dan is de tijd weer daar voor een nieuwe pc.

http://www.tomshardware.co.uk/charts/2009-...1.6.1,1385.html

Ik moet er bij zeggen dat de Q6600 er in die tijd van aanschaf van mijn pc ook al was, maar die is voor gamen een stuk slechter dan mijn E8400 terwijl hij duurder was.
Gitaarheld

Kan iemand mij uitleggen wat het nut hiervan is?? En wat het inhoudt ?? :eusa_whistle: heb alle berichten gelezen in dit onderwerp, maar ik ben er niet echt wijzer van geworden.
Gitaarheld

Ow, ik snap t al :eusa_whistle: haha, ik zie dat foldingsubforum nu pas
Arjant2

Ow, ik snap t al :eusa_whistle: haha, ik zie dat foldingsubforum nu pas
Inderdaad, ik zou dit even doorlezen als ik jou was ](*,)

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

C!T nadert weer!!

Kom op, we kunnen een tikje meer toch? Als nou eens 10% van die ex-vouwers heropstarten zijn we weer een heel eind.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Sciencetalk café”