yes ik draai weer
Kaart blijft heerlijk koel op max 65 graden!
Dat scheelt toch ruim 15 graden met mijn GTX280 en zo te zien vouw ik er net zo snel mee!
Moderator: Rhiannon
Fijn dat je er weer bent. We zullen voorzichtig achterom blijven kijken.... :eusa_whistle: .zo te zien vouw ik er net zo snel mee!
nou dat zal nog niet echt nodig zijn hoorFijn dat je er weer bent. We zullen voorzichtig achterom blijven kijken.... :eusa_whistle: .
de gaskraan gaat hier dicht... op de een of andere manier lukt het niet om meer mensen mee te krijgen op het computer!totaal forum. Aangezien mijn 24/7-vouwen bedoelt was om mensen mee te krijgen en dat niet lukt, ga ik het weer rustiger aan doen, dat betekent alleen vouwen als pc toch aan staat, dus dat is maar paar uurtjes per dag.Arjant2 schreef:nou dat zal nog niet echt nodig zijn hoor
ik zal lekker door blijven vouwen, maar waarschijnlijk op een wat lager tempo als voorheen.
Ik heb geprobeerd door vol gas te geven meer mensen mee te krijgen, maar voorals nog heeft dat maar een paar dagen gewerkt, dus ik neem toch wel ietsje gas terug.
dan worden ze te langzaam naar mijn zin. Als je de nieuwste games wil blijven spelen dan moet je zeker wel elke 3 jaar een nieuwe pc. Dan helpt het niet meer om alleen je videokaart te vervangen. Aangezien dan meestal de sockets weer vervangen zijn is de cpu vervangen geen optie meer. Derhalve een nieuwe pc.Wouter_Masselink schreef:De deur naar het WSF team staat altijd open :eusa_whistle: haha
Maar euh, je pc gaat maar drie jaar mee? wat spook je er dan mee uit... Gaan ze dan gewoon kapot of worden ze te langzaam... wat is het probleem?
Inderdaad, ik zou dit even doorlezen als ik jou was ](*,)Ow, ik snap t al :eusa_whistle: haha, ik zie dat foldingsubforum nu pas