Moderator: Rhiannon
Ik heb er af en toe, vooral in drukke periodes met veel stress last van dat ik als ik in bed lig alleen maar kan denken. Ik heb dan het gevoel dat ik mijn hoofd 'uit' wil zetten om die gedachtenstroom te laten stoppen. Ik denk dan aan van alles, leuke en minder leuke dingen. Ik probeer dan wat te gaan lezen en het dan te stoppen, maar zodra ik mijn boek wegleg begint het weer, dus dat heeft meestal niet veel nut. Ik laat het maar gaan en meestal val ik dan uiteindelijk wel in slaap...
Ditzelfde herken ik. Ik heb al in dit lopende topic gereageerd over mijn situatie dus die zal ik niet nog eens beschrijven. Je hebt verschillende manieren om gedachten van je af te zetten. Ik heb mijzelf een aantal manieren geleerd.ik ben ook een serieuze denker. Zoals ze hier ook al zeiden is het idd zo dat sommige mensen alles zo maar van zich af kunnen zetten en ik blijf altijd met men gedachten worstelen. Soms wou ik echt dat ik niet zoveel dacht. Kzou er soms echt zot van worden. Ik rook vantijd wel eens een joint omdat ik dan echt alles van me kan afzetten en ik voel me dan veel rustiger in men hoofd. Ik weet dat dit niet DE oplossing is maar wat moet ik anders doen?? ik weet het echt niet maar ik word soms echt zot van mezelf omdat ik echt zoveel denk enal...
JA!!!nevermind schreef:Ik heb al mijn hele leven een enorme toestroom aan gedachten. De ene gedachte door de andere. Echt slapen kan ik bijna niet, ik bevind me dan in een soort tussenfase waar er voortdurend dingen door mijn hoofd schieten. Ik zit soms zodanig verstrengeld in gedachten dat ik voor lange tijd het gevoel heb dat ik de realiteit niet echt meer beleef maar gewoon toeschouwer vanop afstand ben.
Ik wordt er gek van!
zijn er nog mensen die dit hebben?
Heb ik ook, depressief werd/word ik er ook van.nevermind schreef:ik ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben.
in mijn omgeving is het net alsof iedereen zorgeloos door het leven walst en ik voortdurend zit te worstelen met mijn gedachten.
Mij ervaring toont aan dat iedere activiteit waar je de aandacht verlegd naar je lichaam slaapbevorderend is.Suis schreef:Mijn oplossing...
SPORTEN
Je kan er toch wel met je ouders over praten? Je moet het niet voor jezelf houden, dan blijf je maar denken, je moet er juist over praten, niet bang zijn om fouten te maken, niet alles proberen te overdenken. Je probeert anderen steeds te helpen, nu moeten anderen jou maar een keer helpen. Kom op, jij bent belangrijk!.....Ik heb niemand waar tegen ik het durf te zeggen, ik vertrouw mensen om me heen gewoon niet. ....