thermo1945
Artikelen: 0

Re: [Boinc] Nieuwe leden boinc@wetenschapsforum

Oh nee, verkeerde team,
Ik zal het proberen. Ik was niet verdacht op de genoemde verwarring.nl
Ruben01

Ik zal het proberen.
Als het niet lukt laat je maar iets weten :D
Ruben01

We hebben officieel 11 leden.

Ervaren forumgebruiker Assassinator (in BOINC onder de naam Bas) gaat ons team komen versterken ;)

Afbeelding

Met zijn huidige 622 punten is hij meteen naar de 10e plaats gesprongen.

Nu kunnen we met 11 leden wachten op nummer 12 :D .
Ruben01

Weet er iemand wat er juist gebeurd is, op 20 oktober stonden we met Wetenschapsforum nog op plaats 146 van alle teams in Nederland en vandaag staan we opeens op plaats 157. Er is toch niemand in onze omgeving die sneller is dan ons ? Onze dichtste achtervolger kan ons pas inhalen binnen 60 dagen ofzo.
TBD

Goeiedag iedereen !

Ik ben al een anderhalf jaar lid van deze site, maar dan eerder als nieuws-lezer en minder als berichten-plaatser. Nu ik mijn laptop heb voor op school te werken dacht ik dat er toch ook wel iets nuttigs mee gedaan mocht worden. Ik heb me ingeschreven voor het Einstein@home-project. Ik weet niet hoeveel en wanneer mijn laptop gaat rekenen, aangezien ik nog niet precies weet hoe het werkt. Ik hoop desondanks dat ik een klein beetje kan helpen.

Groetjes!

Rob
Ruben01

Ik ben al een anderhalf jaar lid van deze site, maar dan eerder als nieuws-lezer en minder als berichten-plaatser. Nu ik mijn laptop heb voor op school te werken dacht ik dat er toch ook wel iets nuttigs mee gedaan mocht worden. Ik heb me ingeschreven voor het Einstein@home-project. Ik weet niet hoeveel en wanneer mijn laptop gaat rekenen, aangezien ik nog niet precies weet hoe het werkt. Ik hoop desondanks dat ik een klein beetje kan helpen.
Dag Rob,

Leuk dat je geïntresseerd bent in BOINC. In deze topic staan in de beginpost de meest belangrijke zaken over BOINC uitgelegd door DePurpereWolf. Waarschijnlijk omdat de topic al een aantal pagina's telt ben je meteen naar de laatste gekomen. Ik zou je aanraden eerst even die eerste post door te nemen. Ik kan de tekst ook kopieren naar hier maar dat heeft nogal weinig nut als hij daar al eens staat.

Wanneer er nog vragen zijn i.v.m. BOINC mag je die zeker stellen in het Distributed Computing forum. We gaan dan ons uiterste best doen om deze te beantwoorden :D .
TBD

Weet iemand hoeveel het programma down- en upload? Ik zit op kot namenlijk met een lage limiet op internetgebruik, en dus mag ik daar zeker niet over gaan.

Bedankt,

Rob
Ruben01

Weet iemand hoeveel het programma down- en upload? Ik zit op kot namenlijk met een lage limiet op internetgebruik, en dus mag ik daar zeker niet over gaan.

Ik ken geen exacte waarden hiervan maar ik schat per maand een goeie 10MB. Op een klein half jaar zit ik nog steeds onder de 100MB. Het down- en uploaden is dus zeer weinig.
DePurpereWolf

Ik zou ook zeggen, volg de aanweizingen op dit forum en als je op een probleem stuit laat je het maar horen.
Ruben01

Bij deze wil ik ons 12e teamlid verwelkomen :D :

Forumgebruiker TBD (Rob in de statistieken) gaat het Wetenschapsforum BOINC versterken:

Afbeelding
Ruben01

Nummer 13 is zojuist in de statistieken verschenen :D .

Zoals jullie kunnen zien in de onderstaande afbeelding komt de bekende forumgebruiker 'Sjakko' ons team versterken.

Afbeelding
Ruben01

Ons team heeft opnieuw een extra gebruiker, nummer 14 :D .

Gijs vd Bent is precies een ervaren BOINC gebruiker die reeds een heleboel credits verzameld heeft.

Afbeelding

Welkom Gijs !

PS: Zou Gijs zich ook even bekend willen maken (via dit forum of eventueel een PB) ?
Ruben01

Nummer 15 heeft zich aangesloten bij het wetenschapsforum BOINC team :D .

Jeroen Meijer gaat ons komen versterken bij SETI@home

Afbeelding
meijuh

Ah eindelijk, ik dacht ik kijk ff of ik er al tussen stond. Kzie het nu ook. Wel jammer dat de resultaten van mijn eerdere berekende dinge er niet tussen staan. Vroeger op mijn 486 begon ik al, kheb al zowat 1200 uur erin zitten:P.

Maargoed, ik doe het nu op een core2duo t7100 1.8 Ghz, p4 2.6 Ghz en een p3 733 Mhz.

Wat lastig is, is dat mijn pc waar vista op staat telkens ubertotaal vast loopt als BOINC loopt.
DePurpereWolf

Dat met Vista heeft Ruben ook last van, mischien zou je je problemen in een nieuwe onderwerp kunnen stellen genaamd: Boinc op Vista pc. Ik denk dat Ruben je er veel mee kan helpen.

Maar, ik ben heel blij dat je er bij bent, en vooral dat je een Core 2 Duo meeneemt ;)

Terug naar “IT en informatica”