Ik ben al een anderhalf jaar lid van deze site, maar dan eerder als nieuws-lezer en minder als berichten-plaatser. Nu ik mijn laptop heb voor op school te werken dacht ik dat er toch ook wel iets nuttigs mee gedaan mocht worden. Ik heb me ingeschreven voor het Einstein@home-project. Ik weet niet hoeveel en wanneer mijn laptop gaat rekenen, aangezien ik nog niet precies weet hoe het werkt. Ik hoop desondanks dat ik een klein beetje kan helpen.
Dag Rob,
Leuk dat je geïntresseerd bent in BOINC. In deze topic staan in de beginpost de meest belangrijke zaken over BOINC uitgelegd door DePurpereWolf. Waarschijnlijk omdat de topic al een aantal pagina's telt ben je meteen naar de laatste gekomen. Ik zou je aanraden eerst even die eerste post door te nemen. Ik kan de tekst ook kopieren naar hier maar dat heeft nogal weinig nut als hij daar al eens staat.
Wanneer er nog vragen zijn i.v.m. BOINC mag je die zeker stellen in het Distributed Computing forum. We gaan dan ons uiterste best doen om deze te beantwoorden
.