Verborgen inhoud
Als er geen nieuwe voorstellen komen, stel ik voor dat we stemmen over:- Geluk van Will Ferguson
- Walden Two van Skinner
- Link van Bob Mendes
Moderator: Rhiannon
Doorzoek deze topic met Walden Two en je ziet het direct.Waarschijnlijk lees ik niet goed (en dat in deze topic, tsss ), maar waar komt Walden two nou ineens vandaan? Is er ergens een link te vinden? (Ja, te lui om het zelf op te gaan zoeken, tsss II ).
'Goed boek' is een understatement. Het is een ultrageniaal boek! En het leuke aan psychologische thrillers is dat het bloed niet van de pagina's druipt en er geen krankzinnige bijlmoordenaars meespelen, maar dat de spanning veel subtieler ingebouwd is. Verder moet je The Collector sowieso niet lezen als je een vreselijk spannend boek wilt.De eerste twee vind ik sowieso ok, dus grote kans dat ik dit keer meelees . Een psychologische thriller... brrr (sorry Klint, ik geloof dat het een goed boek is, maar niet voor mij ).
Voor mij is het goed. Speelt het boek van klintersaas al mee?Zullen we gaan stemmen?
Ja hoor, en het heeft mijn stemVoor mij is het goed. Speelt het boek van klintersaas al mee?