Nee, dit is wat ik zie:
Daarom kon ik het ook niet opzoeken in de lijst...
Moderator: Rhiannon
Zijn dat er geen 500 tekort voor de 35000 vlot te bereiken ?Gisteren 4500 punten. Da's niet verkeerd voor een aanloopdag.
Die folding software toch .Mijn PS3 heeft enkele problemen. Na de update van de folding software crashed die af en toe. Ik zal het vanavond nog eens proberen. Maar ik ben bang dat dit euvel erg ongelegen komt.
Zie: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...mp;#entry303031DaanK schreef:Zo te zien gaat het al lekker, de punten stromen binnen
Ik heb nog even een vraagje. Een vriend van me en ik hebben beide een Dual-Core Pc maar het gebruikte CPU percentage word niet hoger dan 50% Aangezien het een beetje zonde is om niet de volledige kracht te gebruiken vraag ik me af hoe ik dat WEL kan...
Wel een beetje oppassen, als je nu aan de software gaat prutsen kan het zijn dat het na de update niets meer werkt ofzo en dan kan je misschien deze week niks meer afleveren .Bedankt, daar had ik even niet aan gedacht sorry
De PS3 Folding software is geweldig. Dat ziet er echt prachtig uit, zelfs op 480i op een oude crt scherm.Ruben01 schreef:Die folding software toch .
Kan je de oude er niet terug opzetten ?