de grijze muis schreef:Nog ff tijd voor ik vertrek, daarom een korte reactie.
Kun je nu echt zo slecht lezen 1207? Ik gaf voorbeelden van selectieve verontwaardiging.
het gaat hier om Hamas en ISrael. als je mij verplicht om eerste alle misdaden in de menslijke geschiedenis te veroordelen vooraleer ik iets negatiefs over israel mag zeggen dan zijn we uitgepraat. dan ben ik op mijn sterbed nog bezig met dat lijstje
Uiteraard is het niet zo dat als de een over de schreef gaat de ander dat ook mag. De stilte bij misdaden dagelijks door arabische regimes gepleegd is indrukwekkend.
dat weet en veroordeelt iedereen. wat wil je nu eigenlijk zeggen? Egypte heeft ooit miljoenen slaven gehad om zijn pyramides te kunnen bouwen. keurt dit de huidige Israelischemoord en slachtpartijen goed???
Hamas hamas, alle joden aan het gas. Een frisse jongensclub dat Hamas. Echt een club om je je sympathie te geven.
de taliban hadden nochtans onze sympathie toen ze tegen de Russen vochten.
opnieuw de dubbele standard en moraal.
Hamas, Plo, Fatah zijn het gevolg vd israelische onderdrukking. ook aan ISraelische kant vind je even vriendelijke uitspraken. Goerion en Netanyahu waren/zijn daar redelijk bedreven in.
Echte vrijheidsstrijders, die alles op alles zetten om de eigen bevolking te ontzien. Man toch, die burgerbevolking interesseert ze geen ene rotmoer.
dat is wat Israel je wijsmaakt. .
maar ja, livni zegt dat er geen humanitaire problemen zijn en dat Israel enkel militaire installaties aanvalt. hoe je die bom van een ton verklaart die 30 man heeft vermoord en een hele woonblok heeft doen instorten weet ik ook niet.
Israelisch leger is toch niet zo blind dat ze het onderscheid tussen woonblok en raketinstallatie niet meer kunnen maken