De provider heeft enige tijd (ik schat een uur of twee tot drie) problemen gehad met het volledige serverpark. Voor zover ik in kan schatten zou het -behalve geen bereikbaarheid in die tijd- verder geen gevolgen moeten hebben. Ook LaTeX zou dus gewoon moeten werken. Mocht er ergens toch iets anders zijn dan voorheen, laat het dan vooral weten.
[edit]Ik zie hierboven een paar keer "unparseable or potentially dangerous latex formula" staan. Is er regelmaat te ontdekken in wanneer die foutmelding opduikt?
Het was overigens geen structureel probleem, maar echt iets eenmaligs (als het goed is
). Ik zal morgen nog eens contact opnemen voor de precieze oorzaak. Als het een crash is geweest zijn sommige dingen misschien opnieuw geinstalleerd, waarbij dat (net iets) anders is gedaan dan voorheen. Dat zou het LaTeX-probleem kunnen verklaren, al moet ik zeggen dat dit behoorlijk giswerk is.
Hoe dan ook: ik zal het morgen zeker checken! Onze excuses voor het eventuele ongemak!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic