kijk dat is natuurlijk geen geld... 50 euro per maand.
Zeker niet als je een 1000W pc 24/7 laat draaien!
Gefeliciteerd met de 25.000WU's!
Stille hoop dat je ons tóch nog voorbij kan steken? ](*,)Waarom ligt Yoste stil?
lol, je weet maar nooit he.Yoste schreef:Up and running again!
Misschien volgend weekend C!T? :eusa_whistle:
dat is het niet eenmaal, dat is het nú om een of andere reden. Als ik zo eens in vroegere producties van sommige grotere producenten kijk, zoals ZvdP en Arperum, dan draaien die nu én veel onregelmatiger én ver beneden eerdere niveaus. Niet alleen Yoste. We zitten dus even in een breed dipje qua grotere producenten.Arjant2 schreef:lol, je weet maar nooit he.
Dat is nu het probleem als WSF van 1 vouwer afhankelijk is (en dat is het nu eenmaal).
Dat was dus precies mijn doel. De boel weer een beetje leven in blazen door de competitie wat op te voeren.We gaan inderdaad stilaan terug de goeie richting op. Het is trouwens de eerste keer sinds ik vouw dat het me opvalt dat de top zeven van ons team actief (de laatste 7 dagen iets heeft binnen geleverd) is, en er 8 actieve vouwers in de top tien aan het werk zijn.
24/24? :eusa_whistle: bij mij zitten er maar 7 dagen in de weekIk vouw nu veel minder wegens het niet op kot zitten, en mijn pc kan dus niet 24/24 aanstaan ](*,) anders was mijn productie beduidend hoger geweest... maar als mijn pc aanstaat ben ik aan het folden!
Klopt, zodra ik even iets aan snelheid minder om andere dingen te doen dan zakt onze snelheid onder die van jullie. Als ik gewoon doordraai dan gaan we ongeveer even snel. Jullie hebben afgelopen 24 uur even een piek gehad, en wij juist een dip. Ben benieuwd of het inderdaad een piek is bij jullie of dat die snelheid gehandhaafd wordt...Desalnietemin staan we nog steeds voor, en wordt de voorsprong weer groter. Ik denk dus dat C!T beter nog wat extra kracht inzet als ze alsnog over ons heel willen raken :eusa_whistle:
Doorvouwen dus! ](*,)... Als ik gewoon doordraai dan gaan we ongeveer even snel. ...
Ik vermoed dat het ook te maken heeft gehad met de downtime van de 1 of andere statsserver. Vermoedelijk geraken we vandaag zo hoog niet.... Jullie hebben afgelopen 24 uur even een piek gehad, en wij juist een dip. Ben benieuwd of het inderdaad een piek is bij jullie of dat die snelheid gehandhaafd wordt...
Dat is jammer, op jullie forum zouden er toch behoorlijk wat personen moeten zijn met een krachtig pc'tje..Ik probeer wat mensen met snelle kaarten geinteresseerd te krijgen maar gaat moeizaam...
Stel je voor dat die user(s) integendeel voor C!T had(den) doorgevouwen, dan stonden we nu 170.000 punten achterToch ironisch, zonder "C!T_helpt_WSF" uit onze lijst (voor ons gevouwen toen jullie nog een veel hogere productie dan wij hadden) zou C!T nog altijd 70.000 punten voor staan :eusa_whistle: