Arjant2
Artikelen: 0

Re: [folding] competitie wsf versus c!t

kijk dat is natuurlijk geen geld... 50 euro per maand.

Zeker niet als je een 1000W pc 24/7 laat draaien!

Gefeliciteerd met de 25.000WU's!
Arjant2

Waarom ligt Yoste stil? of is dat omdat het weekend is en hij niet op zijn kot is?
Jan van de Velde
Moderator

Waarom ligt Yoste stil?
Stille hoop dat je ons tóch nog voorbij kan steken? ](*,)

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?s...st&p=553305

Do your worst.....

het zal nooit voor lang zijn :eusa_whistle:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste

Up and running again!

Misschien volgend weekend C!T? :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Arjant2

Yoste schreef:Up and running again!

Misschien volgend weekend C!T? :eusa_whistle:
lol, je weet maar nooit he.

Dat is nu het probleem als WSF van 1 vouwer afhankelijk is (en dat is het nu eenmaal).
Jan van de Velde
Moderator

Arjant2 schreef:lol, je weet maar nooit he.

Dat is nu het probleem als WSF van 1 vouwer afhankelijk is (en dat is het nu eenmaal).
dat is het niet eenmaal, dat is het nú om een of andere reden. Als ik zo eens in vroegere producties van sommige grotere producenten kijk, zoals ZvdP en Arperum, dan draaien die nu én veel onregelmatiger én ver beneden eerdere niveaus. Niet alleen Yoste. We zitten dus even in een breed dipje qua grotere producenten.

En zo héél veel beter zit C!T op dit ogenblik (helaas) ook niet. WSF is nog steeds uit de vakantiedip aan het klimmen. Stonden er in augustus maar een man of 15 meer in de lijst van degenen die in de afgelopen 7 dagen wat inleverden, nu staat dat aantal weer bijna aan de 30:

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="1" class="bbc">[tr][td]C!T[/td][td][/td][td]24u gem[/td][td]totaal[/td][td][/td][td]WSF[/td][td][/td][td]24u gem[/td][td]totaal[/td][/tr][tr][td]1[/td][td]Arjant2[/td][td]9,656[/td][td]1,326,648[/td][td][/td][td]1[/td][td]Yoste[/td][td]6,651[/td][td]3,204,403[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]kroppieright[/td][td]3,997[/td][td]1,525,059[/td][td][/td][td]2[/td][td]Hanniball[/td][td]2,141[/td][td]158,694[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Jeroen_de_Jager[/td][td]3,421[/td][td]604,845[/td][td][/td][td]3[/td][td]saatske[/td][td]1,518[/td][td]173,308[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Marotick.nl[/td][td]1,097[/td][td]480,413[/td][td][/td][td]4[/td][td]ZVdP[/td][td]1,046[/td][td]528,903[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]administrator[/td][td]1,083[/td][td]198,729[/td][td][/td][td]5[/td][td]PeterBill[/td][td]857[/td][td]79,282[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]aeonfast[/td][td]821[/td][td]12,707[/td][td][/td][td]6[/td][td]ShimmY[/td][td]252[/td][td]142,292[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Drewster[/td][td]799[/td][td]7,045[/td][td][/td][td]7[/td][td]Eastwood01[/td][td]209[/td][td]42,3[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Repr[/td][td]555[/td][td]15[/td][td][/td][td]8[/td][td]Arperum[/td][td]197[/td][td]501,708[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Anjo_Zwartkruis[/td][td]426[/td][td]53,988[/td][td][/td][td]9[/td][td]Fisher[/td][td]193[/td][td]496,583[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]fietser[/td][td]322[/td][td]142,945[/td][td][/td][td]10[/td][td]Roy.[/td][td]163[/td][td]1,846[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]AlfaRo76[/td][td]274[/td][td]826,099[/td][td][/td][td]11[/td][td]Jan_van_de_Velde[/td][td]162[/td][td]182,901[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]IceCoke2002[/td][td]182[/td][td]101,139[/td][td][/td][td]12[/td][td]BuH[/td][td]143[/td][td]86,843[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]Red_Dragon[/td][td]174[/td][td]567,766[/td][td][/td][td]13[/td][td]oops_wrong_teamnumber[/td][td]128[/td][td]101,837[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]sjoerd_mulders[/td][td]72[/td][td]1,753[/td][td][/td][td]14[/td][td]Berrius[/td][td]128[/td][td]40,657[/td][/tr][tr][td]15[/td][td]Co[/td][td]44[/td][td]63,081[/td][td][/td][td]15[/td][td]JohnB[/td][td]107[/td][td]749[/td][/tr][tr][td]16[/td][td]Smoothtalker[/td][td]32[/td][td]294,586[/td][td][/td][td]16[/td][td]Joost[/td][td]96[/td][td]672[/td][/tr][tr][td]17[/td][td]Torrentus[/td][td]7[/td][td][/td][td][/td][td]17[/td][td]Makassi[/td][td]91[/td][td]16,008[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]18[/td][td]Dikkosje[/td][td]87[/td][td]7,501[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]19[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]80[/td][td]1,802[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]20[/td][td]Verwandlung[/td][td]55[/td][td]9,263[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]21[/td][td]Tommeke14[/td][td]48[/td][td]25,649[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]22[/td][td]SomeoneNL[/td][td]48[/td][td]9,503[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]23[/td][td]-JayCee-[/td][td]32[/td][td]46,465[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]24[/td][td]waanzin[/td][td]32[/td][td]27,658[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]25[/td][td]Dinkydau[/td][td]24[/td][td]21,445[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]26[/td][td]ikke[/td][td]17[/td][td]4,588[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]27[/td][td]physical_attraction[/td][td]13[/td][td]46,328[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td]28[/td][td]Morris_G.[/td][td]7[/td][td]49,072[/td][/tr][tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td] [td][/td][td][/td] [td]29[/td][td]Derk[/td][td]7[/td][td]47[/td][/tr]</table>

Het is dus even wachten totdat diegenen met vettere machines én het verstand om ze optimaal punten te laten vouwen weer helemaal op orde zijn. (bij mij als relatieve adigibeet ontbreekt dat verstand bijvoorbeeld , ik heb niet het zelfvertrouwen om aan instellingen van mijn dualcore te gaan zitten prutsen en vouw gewoon gezellig door met mijn systray-clientje, lekker overzichtelijk en vallend binnen mijn bevattingsvermogen. Ik krijg het nog nét voor elkaar om een systray-client op een usb-stick te zetten en die op mijn werk te laten vouwen, een aantal uren per werkdag)

Ik wou da'k wist hoe meer mensen aan het vouwen te krijgen én te houden.

Dat laatste lijkt nog wel het grootste probleem, óók bij C!T, en als je zo door de Foldingstats bladert, bij de meeste teams. Maar zelden is "active users" beduidend meer dan 10% van "total users". Het schijnt niet mee te vallen om dit veel langer dan een jaar vol te houden. Ik heb net voor de lol eens door ons folding-supertopic gebladerd (van nog voordat dit subforum bestond), de eerste weken, nu alweer bijna 4 jaar geleden. Van degenen die toen startten ben ik zowat de enige die nog volop meedraait geloof ik (maar zo zie je, de aanhouder wint :eusa_whistle: . Met heel bescheiden apparatuur toch héél hoog in de statistieken).
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste

We gaan inderdaad stilaan terug de goeie richting op. Het is trouwens de eerste keer sinds ik vouw dat het me opvalt dat de top zeven van ons team actief (de laatste 7 dagen iets heeft binnen geleverd) is, en er 8 actieve vouwers in de top tien aan het werk zijn.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

Arjant2

We gaan inderdaad stilaan terug de goeie richting op. Het is trouwens de eerste keer sinds ik vouw dat het me opvalt dat de top zeven van ons team actief (de laatste 7 dagen iets heeft binnen geleverd) is, en er 8 actieve vouwers in de top tien aan het werk zijn.
Dat was dus precies mijn doel. De boel weer een beetje leven in blazen door de competitie wat op te voeren.

In beide teams heeft dat gewerkt.

En het zal ongetwijfeld bij beide weer afzakken, maar goed, dan moeten we gewoon weer de boel een beetje opporren.

Er zijn in het Computer!Totaal team ook wat mensen die een leuke grafische kaart hebben, maar helaas zetten ze die maar sporadisch aan. Als er 2 dat wat vaker zouden doen, dan zou de score flink oplopen. Maar helaas...
Arperum

Ik vouw nu veel minder wegens het niet op kot zitten, en mijn pc kan dus niet 24/24 aanstaan :eusa_whistle: anders was mijn productie beduidend hoger geweest... maar als mijn pc aanstaat ben ik aan het folden!
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN......

help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je cpu....

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Arjant2

Ik vouw nu veel minder wegens het niet op kot zitten, en mijn pc kan dus niet 24/24 aanstaan ](*,) anders was mijn productie beduidend hoger geweest... maar als mijn pc aanstaat ben ik aan het folden!
24/24? :eusa_whistle: bij mij zitten er maar 7 dagen in de week ;)

Ik heb ook even stil gestaan, vannacht bezig geweest met het rebuilden van een BluRay-film. CPU op 100% dus dan wil de GPUversie van F@H niet draaien... Over 2 uurtjes moet dat klaar zijn, dan gaat F@H weer op volle toeren.
Vladimir Lenin

Desalnietemin staan we nog steeds voor, en wordt de voorsprong weer groter. Ik denk dus dat C!T beter nog wat extra kracht inzet als ze alsnog over ons heel willen raken :eusa_whistle:
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)
Arjant2

Desalnietemin staan we nog steeds voor, en wordt de voorsprong weer groter. Ik denk dus dat C!T beter nog wat extra kracht inzet als ze alsnog over ons heel willen raken :eusa_whistle:
Klopt, zodra ik even iets aan snelheid minder om andere dingen te doen dan zakt onze snelheid onder die van jullie. Als ik gewoon doordraai dan gaan we ongeveer even snel. Jullie hebben afgelopen 24 uur even een piek gehad, en wij juist een dip. Ben benieuwd of het inderdaad een piek is bij jullie of dat die snelheid gehandhaafd wordt...

Ik probeer wat mensen met snelle kaarten geinteresseerd te krijgen maar gaat moeizaam...
shimmy

Toch ironisch, zonder "C!T_helpt_WSF" uit onze lijst (voor ons gevouwen toen jullie nog een veel hogere productie dan wij hadden) zou C!T nog altijd 70.000 punten voor staan :eusa_whistle:
Yoste

... Als ik gewoon doordraai dan gaan we ongeveer even snel. ...
Doorvouwen dus! ](*,)
... Jullie hebben afgelopen 24 uur even een piek gehad, en wij juist een dip. Ben benieuwd of het inderdaad een piek is bij jullie of dat die snelheid gehandhaafd wordt...
Ik vermoed dat het ook te maken heeft gehad met de downtime van de 1 of andere statsserver. Vermoedelijk geraken we vandaag zo hoog niet.
Ik probeer wat mensen met snelle kaarten geinteresseerd te krijgen maar gaat moeizaam...
Dat is jammer, op jullie forum zouden er toch behoorlijk wat personen moeten zijn met een krachtig pc'tje..
Toch ironisch, zonder "C!T_helpt_WSF" uit onze lijst (voor ons gevouwen toen jullie nog een veel hogere productie dan wij hadden) zou C!T nog altijd 70.000 punten voor staan :eusa_whistle:
Stel je voor dat die user(s) integendeel voor C!T had(den) doorgevouwen, dan stonden we nu 170.000 punten achter ;)

Arjant2

Zo af en toe helpen we ook andere teams ja om die een beetje een boost te geven.

WSF is niet het enige andere team geweest dat geholpen is.

Inderdaad zou je zeggen dat er genoeg mensen op ons forum aanwezig zijn met krachtige pc's, maar ja...

Tot nu toe weet ik ze nog niet (genoeg) te motiveren om echt mee te doen. Sommige draaien af en toe wel even en dat helpt natuurlijk ook al, maar stabiele krachtige vouwers ontbreken nog.

Terug naar “IT en informatica”