TBD
Artikelen: 0

Re: [Boinc] Nieuwe leden boinc@wetenschapsforum

Ik heb een probleempje: ik bereken niets meer. Bij 'Projecten' komt te staan: 'Communicatie uitgesteld' en dan een bepaalde tijdsduur.

Als iemand zo vriendelijk wil zijn om me te helpen? Ik moet terug voor Bas geraken :D
Ruben01

Ik heb een probleempje: ik bereken niets meer. Bij 'Projecten' komt te staan: 'Communicatie uitgesteld' en dan een bepaalde tijdsduur.
Het is soms dat er bij bepaalde projecten een tijdje geen werk beschikbaar is en dat je computer daarom niks kan doen.

Ik zie dat je meedoet aan Rosetta, Einstein en Seti, normaal mag de bovenstaande oorzaak dan geen probleem zijn.

Ikzelf heb wel eens gehad da einstein geen werk had maar dat was omdat ze toen gingen overschakelen naar andere projecten (binnen einstein zelf).

Het zou me verwonderen dat alle 3 die projecten tegelijkertijd zoiets aan het uitvoeren zijn.

Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen ??

Heb je al een geprobeerd je cliënt opnieuw op te starten ?
Als iemand zo vriendelijk wil zijn om me te helpen? Ik moet terug voor Bas geraken :D
Een interne competitie, LEUK :D .
Jan van de Velde
Moderator

Komen de boincers voor onze verjaardag ook nog een cadeautje brengen?

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=77079
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ruben01

Jan van de Velde schreef:Komen de boincers voor onze verjaardag ook nog een cadeautje brengen?

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=77079
Doet DPW zijn PS3 niet mee voor Folding@Home ?

Misschien zijn er nog wel leden die een cadeau willen geven (mijn pc is niet 100% dus kan ik spijtiggenoeg niet).

Spijtig dat we momenteel zo goed bezig zijn met mensen voorbij te steken (maar zo zal er altijd wel iets zijn).

Als wij nu een week solidair zijn dan komen de F@H'ers ons misschien ook een weekje helpen bij onze verjaardag ? :D :D .

Aan de BOINC'ers die eventueel een weekje willen helpen, wel niet blijven plakken daar dan hé !! Anders moeten we ons nog boos maken op Jan :D

@Jan hoeveel vouwen jullie momenteel (35 000 punten is wel redelijk veel, daar doen we nu net iets meer dan een maand voor).
TBD

Ruben01 schreef:Het is soms dat er bij bepaalde projecten een tijdje geen werk beschikbaar is en dat je computer daarom niks kan doen.

Ik zie dat je meedoet aan Rosetta, Einstein en Seti, normaal mag de bovenstaande oorzaak dan geen probleem zijn.

Ikzelf heb wel eens gehad da einstein geen werk had maar dat was omdat ze toen gingen overschakelen naar andere projecten (binnen einstein zelf).

Het zou me verwonderen dat alle 3 die projecten tegelijkertijd zoiets aan het uitvoeren zijn.

Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen ??

Heb je al een geprobeerd je cliënt opnieuw op te starten ?

Een interne competitie, LEUK :D .
Ik heb het gevonden, ik had niet genoeg ruimte meer op mijn harde schijf. Sorry!
Ruben01

Ik heb het gevonden, ik had niet genoeg ruimte meer op mijn harde schijf. Sorry!
Leuk je het gevonden hebt :D .

Zo extreem veel plaats pakt BOINC toch niet in ?
TBD

Ruben01 schreef:Leuk je het gevonden hebt :D .

Zo extreem veel plaats pakt BOINC toch niet in ?
Spelletjes en films wel :D En aangezien mijn laptop een niet al te groot geheugen heeft staat dat nu en dan wel eens vol.
Ruben01

Spelletjes en films wel :D En aangezien mijn laptop een niet al te groot geheugen heeft staat dat nu en dan wel eens vol.
Nu je het probleem gevonden hebt kan je hopelijk snel een inhaalbeweging doen voor de 6e plaats :D .

Als er nog eens een probleem is mag ja dat altijd posten in het Distributed Computing forum.
Jan van de Velde
Moderator

Doet DPW zijn PS3 niet mee voor Folding@Home ?
Jawel, maar er zijn er vast nog meer in omloop.
Als wij nu een week solidair zijn dan komen de F@H'ers ons misschien ook een weekje helpen bij onze verjaardag ? :D :D .
vast wel....
Aan de BOINC'ers die eventueel een weekje willen helpen, wel niet blijven plakken daar dan hé !! Anders moeten we ons nog boos maken op Jan :D
och, het is allemaal voor een goed doel.
@Jan hoeveel vouwen jullie momenteel (35 000 punten is wel redelijk veel, daar doen we nu net iets meer dan een maand voor).
gemiddeld zo rond de 2500 punten per etmaal. Het doel van 35 000 mikt dus op een tijdelijke verdubbeling. Moet te doen zijn. Maar 100 000 mag ook hoor !
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
DePurpereWolf

och, het is allemaal voor een goed doel.
Maar Boinc is een beter goed goel ;)

Ik zal mijn PS3 zo vaak als van mijn vriendin mag folding laten draaien. Deze pc blijft echter gewoon Boincen.
TBD

Nu je het probleem gevonden hebt kan je hopelijk snel een inhaalbeweging doen voor de 6e plaats :D .

Het blijft spannend tussen Bas en mij (Rob), je moet ons eens vergelijken met de statistiek-grafiek :D
Ruben01

Het blijft spannend tussen Bas en mij (Rob), je moet ons eens vergelijken met de statistiek-grafiek :D
Inderdaad, dat is wel even spannend wie nu juist die 6e plaats gaat nemen. Hopelijk gaan jullie er beiden even hard voor, dan kan dat een leuke competitie worden die veel credits in het bakje brengen :D .

Bij deze wil ik meteen ook een nieuw lid verwelkomen !!

Nummer 16 staat op naam van: 'Nick House'

Afbeelding

Het werd wel eens tijd dat het team terug in evenwicht getrokken gaat worden, momenteel 6 Belgen, 9 Nederlanders en 1 iemand internationaal.

Hopelijk volgt derest !!
DePurpereWolf

Hollee het 16de lid. :D
Ruben01

Hollee het 16de lid. :(
Opnieuw feest DPW, nummer 17 staat in de rankings :D .

Hij staat nog niet overal tussen maar hier is een link waar je al enkele gegevens kan bewonderen :( .

Nr 17: Xochipilli

http://www.allprojectstats.com/showuser.ph...&id=1219356

Ik zie daar een pc met 2 processors (Dual core :D :D ).
Ruben01

Xochipilli is zojuist ook verschenen in de officiële BOINC statistieken:

Om het nog even officieel te maken met een plaatje zoals bij al de andere nieuwe teamleden:

Afbeelding

Terug naar “IT en informatica”