Ik heb een probleempje: ik bereken niets meer. Bij 'Projecten' komt te staan: 'Communicatie uitgesteld' en dan een bepaalde tijdsduur.
Als iemand zo vriendelijk wil zijn om me te helpen? Ik moet terug voor Bas geraken
Het is soms dat er bij bepaalde projecten een tijdje geen werk beschikbaar is en dat je computer daarom niks kan doen.Ik heb een probleempje: ik bereken niets meer. Bij 'Projecten' komt te staan: 'Communicatie uitgesteld' en dan een bepaalde tijdsduur.
Een interne competitie, LEUK .Als iemand zo vriendelijk wil zijn om me te helpen? Ik moet terug voor Bas geraken
Doet DPW zijn PS3 niet mee voor Folding@Home ?Jan van de Velde schreef:Komen de boincers voor onze verjaardag ook nog een cadeautje brengen?
http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=77079
Ik heb het gevonden, ik had niet genoeg ruimte meer op mijn harde schijf. Sorry!Ruben01 schreef:Het is soms dat er bij bepaalde projecten een tijdje geen werk beschikbaar is en dat je computer daarom niks kan doen.
Ik zie dat je meedoet aan Rosetta, Einstein en Seti, normaal mag de bovenstaande oorzaak dan geen probleem zijn.
Ikzelf heb wel eens gehad da einstein geen werk had maar dat was omdat ze toen gingen overschakelen naar andere projecten (binnen einstein zelf).
Het zou me verwonderen dat alle 3 die projecten tegelijkertijd zoiets aan het uitvoeren zijn.
Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen ??
Heb je al een geprobeerd je cliënt opnieuw op te starten ?
Een interne competitie, LEUK .
Leuk je het gevonden hebt .Ik heb het gevonden, ik had niet genoeg ruimte meer op mijn harde schijf. Sorry!
Spelletjes en films wel En aangezien mijn laptop een niet al te groot geheugen heeft staat dat nu en dan wel eens vol.Ruben01 schreef:Leuk je het gevonden hebt .
Zo extreem veel plaats pakt BOINC toch niet in ?
Nu je het probleem gevonden hebt kan je hopelijk snel een inhaalbeweging doen voor de 6e plaats .Spelletjes en films wel En aangezien mijn laptop een niet al te groot geheugen heeft staat dat nu en dan wel eens vol.
Jawel, maar er zijn er vast nog meer in omloop.Doet DPW zijn PS3 niet mee voor Folding@Home ?
vast wel....Als wij nu een week solidair zijn dan komen de F@H'ers ons misschien ook een weekje helpen bij onze verjaardag ? .
och, het is allemaal voor een goed doel.Aan de BOINC'ers die eventueel een weekje willen helpen, wel niet blijven plakken daar dan hé !! Anders moeten we ons nog boos maken op Jan
gemiddeld zo rond de 2500 punten per etmaal. Het doel van 35 000 mikt dus op een tijdelijke verdubbeling. Moet te doen zijn. Maar 100 000 mag ook hoor !@Jan hoeveel vouwen jullie momenteel (35 000 punten is wel redelijk veel, daar doen we nu net iets meer dan een maand voor).
Maar Boinc is een beter goed goeloch, het is allemaal voor een goed doel.
Nu je het probleem gevonden hebt kan je hopelijk snel een inhaalbeweging doen voor de 6e plaats .
Inderdaad, dat is wel even spannend wie nu juist die 6e plaats gaat nemen. Hopelijk gaan jullie er beiden even hard voor, dan kan dat een leuke competitie worden die veel credits in het bakje brengen .Het blijft spannend tussen Bas en mij (Rob), je moet ons eens vergelijken met de statistiek-grafiek
Opnieuw feest DPW, nummer 17 staat in de rankings .Hollee het 16de lid.