Oliebaron
Artikelen: 0

Re: Wsf-folding@home-team is jarig

Ik doe weer mee, even het luie zweet uit de CPU jagen, ;)

Groeten,

Oliebaron.
Jan van de Velde
Moderator

Ik doe weer mee,
geweldig ;)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jan van de Velde
Moderator

Zo, de computer van mijn dochter heeft er juist een ingeleverd en redt er van de week nog wel een, m'n usb stick draait vannacht overuren op school, mijn eigen computer is nog 30 uur onderweg en onze laatste computer nog 80 uur (als het meezit).

Dat gaat vooruit.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Ruben01

Omdat het jullie verjaardag is heb ik geprobeerd om voor een cadeau te zorgen.

Je krijgt hem al en als alles goed gaat dan zul je binnenkort wel zien wat er inzit ;) .

Afbeelding

Hopelijk ben je er een beetje blij mee Jan. (wel duimen dat alles goed gaat).
Jan van de Velde
Moderator

ooooooh, dankjewel !!!
Jan van de Velde
Moderator

Het gaat overigens niet zo hard als ik wel hoopte, mensen. Onze kartrekkers Fisher en Descabouter lijken juist deze week te hebben uitgekozen voor groot onderhoud aan hun PC-bestand, want die halen momenteel hun normale produktie niet eens. Dat gat wordt door de harder werkende kleintjes een heel eind opgevuld ;) , maar zo valt het niet mee produktie te verdubbelen, en dat was deze week toch wel het streven.

Mijn usb-eiwit gaat het niet redden deze week denk ik. 't is nogal een forse, die zou nog 60-70 uur moeten draaien, en ik zou niet weten waar ik hem dat ongestoord nog zou kunnen laten doen. Misschien, als ik hem vrijdagmiddag (geen risico meer van goedbedoelende collega's die de stick eruit trekken en in mijn postvakje leggen) achter kan laten in een beetje vlotte computer dat'ie het nog redt vóór maandagochtendvroeg. Onze traagste computer hier thuis heeft andere problemen, waardoor het vouwen trager gaat dan gehoopt, en bovendien een grote WU. In dit tempo gaat die het nét wel :D of nét niet halen, en dan moet er niks meer tegen gaan.

De andere twee machines draaien wel naar wens. Mijn eigen machine gaat er vannacht weer een afleveren. Die van mijn dochter met een beetje geluk morgennacht.

Kom op allemaal, de zweep erover !!!!
Arie Bombarie

Ik zit momenteel met drie grote opgescheept dus daar zijn mijn computer en laptop nog wel even zoet mee, maar deze week kan ik ze in ieder geval nog wel inleveren en hopelijk 1 à 2 kleine erbij...
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
made in flanders

Ik krijg voorlopig enkel maar grote eiwitten zodat ik traag vooruit ga, maar morgen is er gelukkig één af.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
DaanK

Ik doe mijn best, morgenochtend lever ik er sowieso 1 in (een grote) en het (ook nogal grote) eiwit dat ik hier heb gekregen zal er nog 2 dagen over doen... Mijn vrienden folden wat ze kunnen folden en zullen er ook nog wel 1 of meer kunnen afleveren. Ik zal kijken wat er nog te doen valt ;)
Ruben01

Ruben01 schreef:Omdat het jullie verjaardag is heb ik geprobeerd om voor een cadeau te zorgen.

Je krijgt hem al en als alles goed gaat dan zul je binnenkort wel zien wat er inzit ;) .

Afbeelding

Hopelijk ben je er een beetje blij mee Jan. (wel duimen dat alles goed gaat).
Er is blijkbaar iets fout of misschien moeten de statistieken nog aangepast worden.

Bij de folding statistieken zie je de persoon uit het cadeau al terug staan maar op de andere sites (zoals ExtremeOverclocking) nog niet.

http://kakaostats.com/u.php?u=991758

Ik zat vorige week te denken aan het hoge aantal credits (35000) dat jullie bij elkaar willen krijgen. Daarom heb ik dit weekend even een PB gestuurd naar gmK met zijn snelle GPU.

Eerst kon hij niet omdat hij geen internet beschikbaar had maar daar heeft hij speciaal voor de foldathon nu iets aan gedaan. Hopelijk kan hij er nog enkele tegen hard tegenaan gaan.
gmK

:D Ik zie het ook ja. Bij Kakao staat dat ik de afgelopen 7 dagen niets heb ingeleverd. Bij mijn persoonlijke pagina staat dat ik mijn laatste WU op 2008-01-16 om 02:50:36 heb ingeleverd... hmmm.... I've been tricked ;)
Jan van de Velde
Moderator

Er zit ergens een vertraging tussen de FAH-statistieken en de externe statistieken. gmK's wu staat inderdaad in zijn persoonlijke statistiek bij FAH, en in de overclocking statistieken staat hij met 11 (elf :D !!!) wu's genoteerd vandaag, maar zonder punten.

Er is met die WU-telling bij gmK wel ees eerder iets misgegaan als ik het me goed herinner. Slecht moment om dat weer te hebben ;)
gmK

Jan van de Velde schreef:Er zit ergens een vertraging tussen de FAH-statistieken en de externe statistieken. gmK's wu staat inderdaad in zijn persoonlijke statistiek bij FAH, en in de overclocking statistieken staat hij met 11 (elf :D !!!) wu's genoteerd vandaag, maar zonder punten.

Er is met die WU-telling bij gmK wel ees eerder iets misgegaan als ik het me goed herinner. Slecht moment om dat weer te hebben :D
Was idd hetzelfde probleem als toen, is inmiddels sinds gisteren verholpen... de ingezonden WU is het bewijs :(

By the way, over 21 minuten wordt WU 2 ingeleverd ;)
Ruben01

By the way, over 21 minuten wordt WU 2 ingeleverd ;)
Leuk dat het is opgelost !

Toch wel fantastisch dat zo'n GPU zo snel is he :D .
gmK

Dat is in dit geval zeker niet vervelend ;)

Terug naar “Sciencetalk café”