Beste iedereen,
Ik ben Maarten, een leergierige en enthousiaste 19-jarige jongeman met een grote passie voor wetenschap! Mijn motto? "Mik op de sterren" - Ik geloof dat alles mogelijk is, zolang je er maar voor gaat. Ik geniet ervan om de wereld van wetenschap te verkennen en nieuwe kennis op te doen. Met een nieuwsgierige geest en een vastberaden houding ga ik altijd vol enthousiasme aan de slag. Ik vind het fascinerend om te ontdekken hoe dingen werken en ik sta te popelen om bij te dragen aan de vooruitgang van de wetenschap.
Verder studeer ik als Biologisch- Chemisch Fysisch analist alles op raakvlak met de Fysische chemie en (micro)biologische wetenschappen. Mijn studie omvat een breed scala aan vakken, variërend van Nederlands en Engels tot wiskunde, natuurkunde, scheikunde en biologie. Daarnaast leer ik ook over onderwerpen zoals microbiologie, organische chemie, chromatografie, spectrometrie en nog veel meer. Met deze solide basis in zowel de biologische als chemische wetenschappen, ben ik in staat om verschillende analytische methoden toe te passen in mijn toekomstige werk als analist.
Hopelijk kan ik hier veel informatie en vooral enthousiasme opdoen!
Ik zal proberen aktief te blijven en mensen helpen waar ik kan.
Groetjes,
Maarten.
Noot: Ik heb al een ander onderwerp gestart maar ik plaats hem ook even hier voor de goede orde.