Ik ben Amarins, 22 jaar en woon samen met mijn vriendien in wat men ooit de voorstad van London noemde: Harlingen.
Na het VWO ben ik heel kort International Hospitality Management gaan studeren (foutfoutfout) om daarna te gaan werken om te sparen voor een andere studie.
Ik heb nu bijna 3 jaar de tijd gehad om na te denken welke studie het dan eindelijk gaat worden en ik twijfel nog heel erg tussen Hebreeuws en Aramees of Medische biologie. Maar ik heb nog ff de tijd, want ik moet nog veel geld zien te vergaren voor ik weer aan de studie kan.
Tot die tijd vermaak ik me met voornamelijk werken en in mijn spaarzame vrije tijd kennis vergaren op bijna alle mogelijke vlakken.
Favoriete onderwerpen zijn: spiritualiteit, virologie, immunologie, biologische chemie, geschiedenis, dode talen en parapsychologie.
Verder heb ik eigenlijk geen tijd voor "echte"hobbies omdat ik in de horeca werk en dus meer overuren draai dan betaalde uren
.
Een van mijn slechte eigenschappen is dat ik verschrikkelijk rommelig ben, zowel in mijn huishoudgedrag als in agendabijhoudkunsten, dus alvast excuses voor als ik weer eens wazig overkom, dan weet ik van voren ff niet meer waar mijn achterkant zich op dat moment bevindt.