RDLoos
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Hallo, mijn naam is Rudolf. Ik ben student op de Hanzehogeschool Groningen en doe de opleiding chemie. Ik heb echter meer interesse in astronomie, hoewel ik hier niet erg ver in ben. In mijn vrije tijd besteed ik voornamelijk tijd aan lezen (zowel wetenschappelijk als romans) en af en toe films kijken. Mijn smaak wat betreft films en muziek beperkt zich tot een niet erg grote hoeveelheid, waarvan de grootste deel uit de jaren '70 en eind jaren '60 komt.
Sense

Ik ben Sense Hofstede 11(geboren 6 mei 1993) jaar,

ik zit in groep8 en een groepje voor kinderen die meer aan kunnen, ik denk erover om naar het gymnasium in Dokkum te gaan(ik woon in Veenwouden) en daarna wil ik naar Delft. Ik weet nog niet precies van wat voor muziek ik houd, maar iniedergeval niet van Frans Bouwer. Ik zit op judo en gitaar en computer enorm veel. Oja, ik lees ook heel veel.[/u]
Deci

Ik ben Amarins, 22 jaar en woon samen met mijn vriendien in wat men ooit de voorstad van London noemde: Harlingen.

Na het VWO ben ik heel kort International Hospitality Management gaan studeren (foutfoutfout) om daarna te gaan werken om te sparen voor een andere studie.

Ik heb nu bijna 3 jaar de tijd gehad om na te denken welke studie het dan eindelijk gaat worden en ik twijfel nog heel erg tussen Hebreeuws en Aramees of Medische biologie. Maar ik heb nog ff de tijd, want ik moet nog veel geld zien te vergaren voor ik weer aan de studie kan.

Tot die tijd vermaak ik me met voornamelijk werken en in mijn spaarzame vrije tijd kennis vergaren op bijna alle mogelijke vlakken.

Favoriete onderwerpen zijn: spiritualiteit, virologie, immunologie, biologische chemie, geschiedenis, dode talen en parapsychologie.

Verder heb ik eigenlijk geen tijd voor "echte"hobbies omdat ik in de horeca werk en dus meer overuren draai dan betaalde uren

;) :shock: .

Een van mijn slechte eigenschappen is dat ik verschrikkelijk rommelig ben, zowel in mijn huishoudgedrag als in agendabijhoudkunsten, dus alvast excuses voor als ik weer eens wazig overkom, dan weet ik van voren ff niet meer waar mijn achterkant zich op dat moment bevindt.
John

Hey dan stel ik me ook ff voor. Ik ben 22 jaar en woon in een klein stinkdorp :shock: hehe. Ik heb een opleiding voor op het kantoor gevolgd (ik ben geslaagd, jaja ;) werk inmiddels ook op een kantoor) en ben sinds kort aan het opklimmen uit een langdurige depressie. Ook ben ik sinds een jaar zoekende in het geloof. Ik heb duidelijkheid gekregen hierin in de zomer van 2004 en weet dat God er is. Ook al heb ik soms mijn twijfels over bepaalde dingen. Wetenschappelijk gezien zal ik dus weinig inbreng hebben en waarschijnlijk zal je mij niet meer zien op het forum. Altijd leuk om dan zon lang verhaal neer te kalken ;) veel plezier op ut forum en de beste wensen, tot kijk!
Kluizenaar

Ben 21, wordt er in februari 22. Ik heb slechts een diploma van middelbaar onderwijs en geen betaald werk, alleen wat vrijwilligerswerk. Daarom vinden velen mij een ongelooflijke domme achterlijke mongool.
sdekivit

ik ben sander, 16 jaar en studeer biomedische wetenschappen in utrecht (1e jaar :shock: ). Ben geinteresseerd in scheikunde en het spreekt voor zich dat ik daar dan ook redelijk goed in ben. Af en toe geef ik dan ook bijles scheikunde en heb dat ook gedaan in de 6e gedaan op school.
eszy

Hey allemaal ik heet Esra en ik ben 16 jaar. Ik zit op het laatste jaar van het VMBO. Als ik mijn examens haal wil ik graag sociaal juridische medewerker volgen het wordt in ieder geval zeker iets met rechten!! :shock: Mijn lievelingsvak is dan ook Economie!

Mijn bezigheden zijn:

Werken

Huiswerk maken druk met school natuurlijk (I like homework ;) )

Sporten (Fitniss, Streetdancen, RPM en Bodycombat)

Lezen

Internetten

ennuh natuurlijk iets leuks doen met vrienden.. ;)
TD

Ik ben Tom, 18 jaar en zit in 1e bachelor ingenieurswetenschappen ("burgerlijk ingenieur") aan de Vrije Universiteit Brussel 8)
Moeken

Noem mij maar Moeken. 20 Jaartjes jong. Bezig met de opleiding Technische Natuurkunde aan de HRO (Hogeschool Rotterdam). Zit nu in mij vierde jaar.

Bezigheden;

- Bijbaantje in een supermarkt

- Postzegels verzamelen

- Stappen/ uitgaan

- Bloempotten schilderen

- Vliegtuigjes vouwen

- Nietjes tellen

- Muziek luisteren

Muziekvoorkeur;

Dance / trance/ pop/ soep

Mijn favoriete nummer is nog altijd wel:

Harry stoeptegel - Een vis maakt nog geen tafel

Verder vind ik het vervelend dat ik weinig gelegenheid op vaker te reageren op dit forum, maar enfin zoals de Bataven ooit zeiden tegen elkaar: " Wokken die handel!"
Bean

Ik ben Bram, ik ben 14.

Ik zit in 3V en wil het profiel N&T gaan doen en daarna Infromatica studeren aan de VUA. Omdat ik nog zo jong ben vergeleken bij jullie weet ik nog niet zo geweldig veel af van alles jullie. Maar ik vind het heel leuk om naar jullie theorieen te luisteren en doe graag aan discussies mee.

Ik luister graag naar Red hot chili peppers, the eagles en Neil Yong.

Verder ben ik een ongelofelijk No-life die de hele dag(en meestal ook nacht) achter zijn computer zit te gamen.

Mijn hobby's zijn:gamen, programeren, webdesign en wedstrijdzwemmen.

Bean :shock:
I never wanted to change the world, but the world changed me...
Cycloon

Nja ik doe dan ook maar eventjes ;)

Ik ben dus christopher (aka cycloon) 17 jaar :shock:

Zit nu in 5de jaar wetenschappen-wiskunde, ben heel sterk geintresseerd in alle wetenschapsvakken, zowel filosofie, psychologie, fysica, bio, chemie en wiskunde.

Ook zie ik informatica onder de term "wetenschap" mss denken nog mensen daar zo over maarja, ben heel erg geboeid door informatica en dergelijke ...

In mijn vrije tijd doe ik een beetje aan webdesign en programmeren :?:

M'n streefdoel voor later weet ik nog niet zo goed maar daar heb ik dan ook nog wel een beetje tijd voor. Als hobby zou ik wel graag nog 3D modelling willen leren (lijkt me heel leuk ;) )

Muziekvoorkeur gaat toch naar punkrock, maar ik ben niet echt kieskeurig met muziek, zolang de muziek maar "goed zit".
richel_richel

Ikke ook :shock:

Richel van Halteren

ben 17,5 jaartjes oud.

Heb havo/vwo gedaan natuur/gezondheid. ben wegens omstandigheden gestopt. en zit nu op het mbo ict.

Maar ik ga na mn stage (ben ik 19) 2 jaartjes natuurkunde en wiskunde b12 op vwo niveau volgen zodat ik alsnog naar mn studie sterrenkunde kan.

In mn vrije tijd veel bezig met muziek. (speel basgitaar ook in band) ook veel luisteren. Alles soorten rock/meta/alternative/grunge/industrial/nu metal. Fan van teveel om op te noemen. Verder veel bezig met programmeren (op het moment php java en avs). En veel met 3d vormgeving. (lightwave, probeer het eens cycloon. het is verslavend ;) )
ps. Wie gaan er dit jaar naar:

Fields of rock?

Lowlands?

System of a down?

Graspop?
Vanaf hier is alles wat het lijkt.
Butterfly

Het is wat het is want dat wat zal zijn, wanneer het zijn zal, zal zijn dat wat het is.
peperclip

ik ben 16 zit in VWO5 NT met biologie12 en filosofie

hier thuis lopen 2 katten, 2 ratten en 2 cavia's (de cavia's en ratten zitten wel in kooien hoor :shock: )

verder heb ik even niks te vertellen..
Opgezetfan

Hoi, ik ben Martijn aka Opgezetfan ik ben 25 jaar en ben projectleider op een architectenbureau. Ik heb mezelf geregistreerd hier gewoon omdat ik wetenschap wel interesant vind.

Ik ben met name geinteresseerd in theorieen over tijdreizen, zwarte gaten e.d.

Ik woon samen met mijn vriendin en mijn hobby is fotografie.

Hieronder o.a. een van mijn specialiteiten (Panoramafoto's maken)

http://members.rott.chello.nl/j.oorthuis2/...land3-klein.jpg

http://members.rott.chello.nl/j.oorthuis2/...sbrug-klein.jpg

http://members.rott.chello.nl/j.oorthuis2/...sbrug-klein.jpg

Terug naar “Sciencetalk café”