spacebel schreef:Helaas heeft niemand het artikel gelezen over mijn model. Geef niet mij de schuld.
Ik heb het wel gelezen. Althans geprobeerd. Het is vooral een verzameling "dit zou je zo kunnen zien", "dit zou dat kunnen zijn" zonder dat je duidelijk maakt waarom zoiets steek houdt, en hoe dat dan precies moet werken.
Het grootste probleem is dat je allerlei dingen op een hoop gooit. Zoals ik al aangaf, die antiruimte moet ook ineens dienst doen als ladingsveld, of zo lijkt het dan toch. Verbreken van verbindingen maakt iets in je oppervlak een deeltje, dat betekent dat elk deeltje willekeurig in een ander deeltje kan worden omgezet. Het is niet duidelijk hoe dingen als behoud van lading, spin en massa hierin naar voren komen.
Hoe die deeltjes bewegen is verder ook niet duidelijk. Is dat oppervlak de ruimte, en is beweging van een deeltje verplaatsen van een combinatie van defecten door het oppervlak? Zo ja, betekent dat dat knooppunten dan dus continu worden verbroken en gevormd? En betekent dat dus dat deeltjes continu in andere deeltjes worden omgezet, en weer terug?
Zoals PP ook al aangeeft, je beschrijving is niet duidelijk en lijkt ook de hele tijd te veranderen. En dan durf je ook nog te zeggen dat mensen je stuk niet lezen, en daar bovenop dat dat niet jouw schuld is. Dat getuigt in ieder geval van lef.
Zie topic "zwaartekrachtgolven in een ethertheorie"
Da's toch een probleem. Want de ether werd beschouwd als een continue opvulling van de ruimte, een medium voor elektromagnetische golven. Wat je hier presenteert is geen continue opvulling van de ruimte en draagt bovendien geen elektromagnetische golven.