Is het mogelijk hier te denken?
Wat denk je zelf?
Ik raad u aan na te denken over het antwoord. Want het kan zomaar zijn dat het het laatste is dat u op het internet te berde brengt.
Hoezo? leg eens uit....
De plek van mijn tekst is niet gekozen, maar ontdekt achteraf: Hee, 'the powers that be' hebben blijkbaar besloten dat ik hier thuis hoor. Netjes. Geordend. Zonder commentaar, weerwoord. Eng! Een '1984' waardig.
Waar doel jij op:Eng!
Een '1984' waardig. Kan dit namelijk niet uit de post opmaken.
Is er iemand daar, achter die digitale horizon, die kan/wil reageren?
Bij deze
Benedict Broere schreef:Aha, ik heb ontdekt dat mijn tekst blijkbaar hier bovenaan staat.
Wel, wat vreugdevol.
Boven aan staat? over welke tekst gaat het nou?
Maar mag ik bijvcoorbeeld vragen: who the hell is ene Ypsilon? Op basis waarvan manifesteert zich dat hier en neemt het beslissingen over discussies?
Tja wie zijn ypsilon, benedict broere, mechatronica en alle andere internetters?
En 'team', er is blijkbaar een 'team', wel wie zijn dat dan? Mag ik daar informatie over krijgen, of betreft het hier Mandarijnen die liever buiten beeld blijven?
Waarom wil je dat zo graag weten?
Ja sorry hoor, maar jullie hebben mij zozeer op het spek gebonden, dat ik nu ook wel even wil weten wat dat spek precies inhoudt nietwaar?
Ik volg het niet helemaal, wat bedoel je met "op het spek gebonden"? En wie bedoel je met "jullie"?
De principiele keuze is die van 'open' of 'gesloten'.
open of gesloten, wat?
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles
Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent