Ger
Artikelen: 0

[folding]deadlineloze wu's

Mijn laptopje staat tegenwoordig niet veel meer aan terwijl die aan de netstroom hangt (bij accugebruik zet ik F@H uit). Deadlines halen zit er daardoor niet meer echt in. Alternatief is dus deadlineloze WU's binnenhalen, maar ik vraag me af in hoeverre dat zit heeft omdat ik me vanuit het verleden kan herinneren dat er teveel vraag en te weinig aanbod is naar die dingen.

Kan iemand dat bevestigen/ontkrachten?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Jan van de Velde
Moderator

Re: [folding]deadlineloze wu's

In de huidige lijst staat geen énkele deadlineloze WU meer. Ik denk dat veilig kan worden aangenomen dat dat betekent dat ze er ook niet meer zijn. Alternatief :D : laad Folding op een USB-stick. Kan de computer op het werk ook meewerken..............
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ger

Re: [folding]deadlineloze wu's

In de huidige lijst staat geen énkele deadlineloze WU meer. Ik denk dat veilig kan worden aangenomen dat dat betekent dat ze er ook niet meer zijn.
Helaas. :P
Alternatief :D : laad Folding op een USB-stick. Kan de computer op het werk ook meewerken..............
Been there, tried that, failed. De boel is te stevig beveiligd tegen externe applicaties. Ik kan USB-sticks alleen via een dockingstation (losstaande computer) gebruiken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Terug naar “IT en informatica”