Eerst en vooral, hartelijk welkom! In deze zomermaanden kunnen we extra steun gebruiken
Dat kun je zeker, je moet hiervoor echter SLI uitschakelen (best via bios, maar bij mij werkte het ook via nvidia manager), anders zal het niet werken. Als je Vista hebt, dien je er ook voor te zorgen dat je 2e GPU-client het idee heeft verbonden te zijn met een monitor (mag dezelfde zijn als diegene die je gebruikt voor je 1e GPU). Ik raad je aan om deze
Guide eens door te lezen, meer bepaald het multi-GPU gedeelte.
Telkenmale je zou willen gamen en je SLI terug aanzet, vergeet dan niet dat je dan niet meer kan vouwen op de 2e GPU.
De CPU-client(s) kun je netjes naast beide GPU-clients laten draaien, dat vormt geen direct probleem
Aangezien je een quadcore hebt, raad ik je het volgende aan:
1) als je zinnens bent je computer behoorlijk veel te laten folden (ruw geschat minimaal een halve dag op drie dagen, afhankelijk van je quadcore en van de WU's): SMP-client
Deze WU's hebben korte deadlines, maar ze leveren je dan ook een pak meer punten op.
Je kunt ervoor opteren om zelfs 2 SMP-clients te draaien, maar hier dien je wel in het oog te houden of je GPU-clients nog voldoende CPU-aanvoer krijgen. Je GPU-clients zijn namelijk de belangrijkste, deze halen normaliter de beste resultaten inzake folding.
2) als je niet zo veel zal folden, hou het dan gewoon op enkele standaard cpu-clients (in combinatie met de GPU-clients uiteraard)
Houd ook steeds je temps in het oog, folding kan soms een grotere eis stellen op dit vlak dan gaming!
Zo, hopelijk kan je hiermee al een eind op weg. Als er vragen zijn, laat maar horen!
Happy folding!!