Beste allemaal,
De laatste jaren erg ik me steeds meer aan de manier waarop de mensheid met elkaar leeft en met de aarde omgaat, vooral ook omdat het eigenlijk helemaal niet zo negatief hoeft te zijn. Eigenlijk is het schandalig dat er nog steeds problemen zijn als armoede, honger, oorlog enz. Ik heb dan ook het idee om een stichting op te zetten die vecht voor een betere wereld ( een wereld zonder misery en waar in iedereen gelukkig is).
Ik weet dat dit een heel ambitieus project is en dat hiervoor ook een grote mentalitiets verandering en een hoop lef nodig is, maar toch vind ik dat we niet op deze weg door kunnen gaan en in ieder geval iets wil doen. Mijn vraag aan jullie is: of jullie zouden willen kijken of het wat is en graag met mij de discussie aangaan (hier of op het forum van de site). De site is nog lang niet af maar het idee erachter is al wel duidelijk.
de site staat voorlopig op shopusaonline.be (site van een kennis) en voor de duidelijkheid ik heb geen rare bedoelingen ofzo, ik wil alleen maar een wereld zonder armoede oorlog en al die rotzooi.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties
heel veel liefs Laura