Klintersaas
Artikelen: 0
Social:

Probleem met nieuwe berichten

Ik heb de gewoonte om steeds wanneer ik het forum bezoek de berichten sinds mijn laatste bezoek te bekijken via "Nieuwe berichten", rechts van "Instellingen". Op de een of andere manier werkt die knop nu ineens niet meer. Wanneer ik erop klik, krijg ik de hele tijd het volgende bericht:

foutmelding__6_
foutmelding__6_ 494 keer bekeken

Ik heb al opnieuw ingelogd en cookies verwijderd, maar niets werkt. Iemand een idee wat hier aan de hand is?
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Klintersaas
Social:

Re: Probleem met nieuwe berichten

EDIT: Even mysterieus als het gekomen is, is het probleem weer verdwenen. Computers, ik zal ze nooit doorgronden...

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
Phys

Je krijgt dat bericht altijd als er geen nieuwe berichten zijn, bijv. nadat je hebt geklikt op 'markeer berichten als gelezen' en direct opnieuw de nieuwe berichten opvraagt.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -
Klintersaas
Social:

Weet ik, maar dat had ik zeker niet gedaan.

de arie

kijk even of je een spyware-applicatie hebt draaien. die reageren soms op aantal 'inbraken' (lees links) na opstarten

de beste manier is opnieuw op te starten of je spyware-applicatie te stoppen (r.o. in je werkbalk)
the more I learn the less I know

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”