Ik heb een tijd bij een "clubje" gezeten .. via internet.. een forum waarvan de mensen ook een paar keer per jaar bij elkaar komen.
Dat is altijd erg leuk geweest, echter de organisatie heeft een probleem met mij.
Ik heb tenonrechte een officiele waarschuwing gekregen waar de term "Ongewenste intimiteiten" in voor komt. dit bewijsbaar ten onrechte.
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik zoiets niet pik (en de rest wat er in die waarschuwing stond wat ook ronduit grof)
als reactie hierop ben ik gebanned, en ik kan nergens meer aan mee doen,helaas dat is iets waar geen wetten voor zijn.
Op het forum is echter het volgende gezet:
----------
Door informatie die wij van verschillende kanalen gekregen hebben zijn wij genoodzaakt om .... voorgoed te verwijderen. Om diverse redenen kunnen wij niet in detail treden.
---------
Ik vind dit heel erg suggestief en ik wil het hier eigenlijk niet bij laten zitten.
Vooral omdat er ook zaken naar andere plaatsen worden doorgespeeld... helaas heb ik daar geen hard bewijs van , maar ik zie uiteraard wel dat er dingen "terugkomen"
Is het mogelijk om hier verdere (juridische) stappen tegen te ondernemen ?
en zo ja .. hoe pak ik dat aan ?