gentech
Artikelen: 0

Studie geneeskunde

Hallo allemaal

Ik zou het volgende academiejaar geneeskunde willen gaan studeren. Ik volg dan ook lessen en hoorcolleges aan UHasselt om me te helpen slagen voor het toelatingsexamen.

Heeft iemand misschien nog nuttige tips voor mij voor het slagen of eventueel voor de verdere studie geneeskunde?

Gr!
Klintersaas
Social:

Re: Studie geneeskunde

Wat betreft het toelatingsexamen: we hebben hier nog een mooie verzameling voorbeeldopgaven.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
mcfaker123

Klintersaas
Social:

Die link staat ook in het "handige links"-topic in het subforum waarnaar ik verwees. Kijk ook even naar de opmerkingen die erbij vermeld staan.
Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
anakin skywalker

Zeker genoeg oefeningen maken voor fysica...en ook wel voor chemie en wiskunde...zorg dat je alles voldoende kent wat op de blaadjes van te kennen leerstof staat..

Wetenschappelijke teksten lezen via internet of andere en IQ-testjes oplossen kan ook helpen, voornamelijk dat eerste is soms nogal een struikelblok..dat was het bij mij althans..

Vroeg gaan slapen, de avond voor het examen...uitgerust zijn is ECHT wel een vereiste.. :eusa_whistle:

Terug naar “Studiekeuze”