![Afbeelding](http://hoi-socom.nl/school/1.jpg)
hartelijk dank
maak niet uit ik zal hem morgen ff in het netjes maken en nog een keer posten zal in de middag zijnDie eenparige lasten, hoeveel bedragen die nu? Want ik kan eventjes niet aan je handschrift uit :eusa_whistle:
't Is maar hoe je zelf je tekenconventie kiest hé.Bij de momentenlijn is boven de x-as negatief en onder de x-as positief dus zoals je leraar verbeterd heeft.
Eigenlijk had je dit wel kunnen weten. Als er geen last is, dan kan er uiteraard ook geen kromming optreden.Ik zou ook meer punten berekenen ter controlle, als je dit zelf probeerd zie je ook dat vanaf het einde van de q1 tot Mb een rechte ipv een kromme lijn is.
? gewoon door studie. Dat staan aangegeven in menig handboek. (Zelf zien is uiteraard ook mogelijk)Fast Eddy schreef:Je tweede opmerking verkrijg je o.a door het veel oefenen, ervaring en/of kennis. Deze is bij deze jonge man nog in een pril stadium.
Ed
Oke maar eigenlijk is deze goed op de Z en de M-Lijn tekening na.Fast Eddy schreef:Om te beginnen de dwarskrachtenlijn:
Deze lijkt me goed alleen zie ik dat je boogjes hebt getekend, dit moeten de zg. fietstrappers zijn (Z\)
De boogjes gebruik je in de momentenlijn (vervorming)
Het snijpunt van je D lijn met de x-as (max Moment) is niet berekend alleen het antwoordt is aanwezig.
Ik zou ook meer punten berekenen ter controlle, als je dit zelf probeerd zie je ook dat vanaf het einde van de q1 tot Mb een rechte ipv een kromme lijn is.
Succes ermee
gr Ed
ik ben 4de jaars mbo dus in princiep moet ik dit al kunnen met me ogen dicht maar tot mijn spijt gaat het iedereen keer weer fout als ik een toets maak.Fast Eddy schreef:We hebben hier te maken met een beginnend (bouwkunde) student dus heb ik getracht hem te attenderen op mogelijke fouten.
Deze is bij deze jonge man nog in een pril stadium.