Hallo,
Ik vroeg mij af of iemand mij hiermee kon helpen.
Ik ben namelijk een student die graag veel vragen stelt en alles zo goed mogelijk wil begrijpen. Hierdoor heb ik dus een docent nogal boos gemaakt en sindsdien werk ik op zijn zenuwen(zegt ie) telkens als ik een vraag stel. Ik doe Economie-Wetenschappen en de docent geeft economie.
De reden dat hij boos werd is volgens mij omdat ik vragen stelde die hij nooit kon beantwoorden(dus te moeilijke vragen, hij is namelijk zo'n drie jaar geleden docent geworden) en ook heeft hij zelf een cursus geschreven en daaruit geeft ie ons les. Hij heeft er nogal wat fouten in staan en dat heb ik hem telkens doen opmerken.
Nu is mijn vraag, wat kan hij tegen mij doen en wat kan ik tegen hem doen?
Hij pruts al met mijn punten.(heel subtiel wel) Hij heeft mij helemaal achteraan de klas gezet. Zijn moeder is directeur in ons school dus naar haar gaan zal niet al te veel zin hebben. Volgens andere docenten moet ik gewoon rustig zijn en niks doen tegen hem maar dat kan ik niet doen want het is mijn laatste jaar en hij zal uiteindelijk beslissen of ik door mag naar volgend jaar of niet.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.