Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Anonymous
Artikelen: 0

Schoolproject over het ontstaan van de aarde

http://www.konstantinopel.nl/danny/index.htm

dat is mijn site tot nu toe(is voor school), ik wil een goede inhoud hebben over dit onderwerp als je wat leuks weet om erop te zetten post het dan ff hier

*bedankt
Dino

Re: Schoolproject over het ontstaan van de aarde

verander je onderwerp naar ontstaan van het heelal, je zegt namelijk niets over hoe de aarde is ontstaan... Dus agregatie theo, waarom de kern vloeibaar is, wanneer we een korst kregen, mogelijk ontstaan van de maan uit botsing met projectiel met aarde, ...

voor de rest echt wel mooi.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."
Anonymous

de leraar vertelde ons iets over de bigbang te vertellen etc met als onderwerp het ontstaan van de aarde najah, de inhoud is nog lang niet af hoor is alemaal test nog dus
Dino

ahzo, het is iig heel mooi wel tof dat je de evolutie toont in dat klein vierkantje, is wel cool.

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."
noortje

Leuk uitzicht qua site, zeker zoals anderen al zeiden: de evolutie in het vierkantje.

Ik denk dat je meester je een beetje van de kaart heeft gebracht door ontstaan van de aarde en heelal door elkaar te mengen. Je kan natuurlijk over beiden spreken, maar je kan ze wel linken door een korte tijdschaal weer te geven, kort vertellen wat er na de bigbang is gebeurd.

Als je het over het ontstaan van de aarde wil hebben is theorie over de stofschijf misschien wel een aanrader. Ze zegt ook echt hoe de planeten ontstaan zijn.

Ik raad je aan, zeker omdat het een schoolproject is (ik weet wel niet op welk niveau, daarmee dat ik het zeg): gebruik andere bewoordingen: rommel dat overgebleven is scoort ni echt bij leerkrachten :shock:

Ook spring je van het ene naar het andere: de aarde-bigbang-leven. Ik zou duidelijke alineas maken en chronologisch werken. Eerst de bigbang, dan het ontstaan van de aarde en verder het ontstaan van het leven. (dat is enkel mijn idee he ;) )

Denk wel dat je site iets moois gaat worden!

veel succes met je schoolproject!

PS: in mijn theorie heb je per ongeluk bij ontstaan 3 a's

in andere theorieen: heb je een o vergeten bij nog begin 2de alinea

ook tweede alinea: cinstante heb je getypt in plaats van constante

ook tweede alinea: tussen klopt en de ben je een spatie vergeten.

(heb er wat typfoutjes uitgehaald, hoop dat je dat niet erg vindt, maar iemand anders vindt die altijd sneller als jezelf (bij mij toch))
g_id_

Hey leuke site :shock: (mooi ontworpen).

Maar over die info waar je naar zocht. Ik heb hier thuis een boek liggen waar de oerknal theorie vrij duidelijk in beschreven staat. Maar helaas kan ik geen afbeeldingen vanaf m'n PC uploaden dus mocht je geitereseerd zijn dan moet je ff contact opnemen via m'n Msn. Dan kan ik je die bladzijdes even mailen. Maar doe dat wel voor Dinsdag 17-02-04 want vanaf dan ben ik 2 weken niet bereikbaar.

-greetz Guido-
Syd

Mooie site, ik zou alleen het bovenste frame kleiner maken, dan heb je wat meer ruimte voor je daadwerkelijke tekst.

De muziek is zeker van Gladiator, prachtig, hier hoef ik geen knopje "muziek uit".
Anonymous

bovenste frame is niet groot, komt doordat je 800x600 hebt gekozen terwijl je een hogere resolutie gebruikt, als je een 19inch monitor hebt moet ff geduld w8en tot ik die versie maak en de inhoud zal spoedig veranderen
Syd

bovenste frame is niet groot, komt doordat je 800x600 hebt gekozen terwijl je een hogere resolutie gebruikt, als je een 19inch monitor hebt moet ff geduld w8en tot ik die versie maak en de inhoud zal spoedig veranderen

o, dat kan. Ik had de lagere versie genomen, want ik had niet zoveel vertrouwen in de internetverbinding van school :shock:
Anonymous

"mijn theorie!" is verbeterd nu
the bug

knap en de muziek is formidabel...

ben al een paar keer komen kijken en wat ik interessant vind is dat we je site zien groeien

wel jammer dat je de typfoutjes waar Noortje je op wees er nog niet hebt uitgehaald...

ik neem aan dat er een of andere leraar Nederlands mee punten geeft en dan kunnen die wel een beetje storend werken (die foutjes bedoel ik dan)

nog dit ('t is niet om te muggenziften, maar...) :
  • een zin begint met een hoofdletter en ...

na een punt komt er een spatie voordat je aan de volgende zin begint

"Einstein zijn AR-formule" : je moet misschien AR voluit schrijven, het zou kunnen dat je medeleerlingen er niet zo vertrouwd mee zijn
ik ben benieuwd naar de andere theorieën naast de braamtheorie en kom beslist terug kijken

keep up the good work...
woodstock

Mooie site!!

Die plaatjes rechts bovenin, samen met de muziek doen mij denken aan de intro van die nieuwe star trek serie.

Niet om aanmatigend te zijn hoor, .....................
Het leuke van rondzwerven is dat je nooit buiten spel kan staan.

(Charles m. Schulz, Snoopy's wijze waarheden. 1984)
Syd

Even een taalkundig opmerkinkje. In bijna elke zin staat het woordje dus. Dat is best storend. Beschouw het als opbouwende kritiek :shock:

Terug naar “Sterrenkunde en Ruimtevaart”