Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Jen07
Artikelen: 0

Wie wil mijn internetenqu

Hallo allemaal ,

Mijn naam is Jenny Mos en ik studeer op dit moment Taalwetenschap aan de Universiteit Utrecht. Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor mijn masterscriptie. Voor dit onderzoek heb ik proefpersonen nodig van 14 t/m 18 jaar en van 29 t/m 33 jaar. Vandaar dat ik meteen aan dit forum moest denken! ](*,) Voor mijn onderzoek heb ik jullie medewerking nodig.

Ik doe onderzoek naar meningen van Nederlanders over sprekers van het Nederlands. Het is een onderzoek via internet en duurt ongeveer 15 minuten, maar de meeste mensen, die al mee hebben gedaan, hebben aangegeven dat ze absoluut niet zo lang bezig zijn

Het werkt als volgt:

- ga naar de volgende site: http://www.let.uu.nl/taalevaluatie/cleo/index.php

- ZET HET GELUID VAN DE COMPUTER AAN!

- klik op: ik ben gevraagd om deel te nemen aan een experiment en heb hiervoor een code gekregen.

- klik op: doorgaan

- de code is: XU33-HX32-OT36

- Het is niet mogelijk om te pauzeren en op een later moment door te gaan

De rest spreekt voor zich.

Als je het leuk vindt om deel te nemen aan mijn onderzoek en je bent tussen de 14 en 18 jaar oud of tussen de 29 en 33 jaar oud, dan zou ik het heel fijn vinden als je meedoet. Ik heb namelijk 60 mensen nodig binnen elke groep en tot nu toe heb ik er nog maar 15 uit de jonge groep en 10 uit de oude groep. Dus via mijn eigen connecties wil het niet lukken.

Jullie zouden me er echt heel erg mee helpen als jullie mee willen doen! Iedere proefpersoon word ik blij van!

Het zou heel fijn zijn als jullie uiterlijk zondag 6 juni de vragenlijst hebben ingevuld, maar hoe eerder hoe beter!

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je ze altijd op dit forum plaatsen. Ik zal de berichten regelmatig in de gaten houden.

Alvast heel erg bedankt voor het meewerken!

Groetjes,

Jenny Mos
Jen07

Re: Wie wil mijn internetenqu

Hallo Allemaal,

Wegens nog steeds een te kort aan proefpersonen, is de invultijd voor de enquete verlengd tot zondag 13 juni. Iedereen die mee wilt doen kan dus nog steeds mee doen! Ik heb nog steeds te weinig proefpersonen. Dus ik wil via deze weg vragen of jullie alsjeblieft mee willen doen!

Voor de mensen die mijn enquete al hebben ingevuld, via deze weg dank je wel!

Doe allemaal asjeblieft mee. Je helpt me er heel erg mee! En ik moet eind juni mijn scriptie inleveren en als ik dan niet genoeg proefpersonen heb en dus niet mijn scriptie af kan maken, dan kan ik niet afstuderen! Dus ALSJEBLIEFT HELP!
Barry86

Ik denk dat veel mensen op dit forum vallen in de leeftijdscategorie tussen 18 en 29 jaar en dus jou enquête niet mogen invullen.

Dit terzijde, succes met je scriptie!
Jen07

Barry86 schreef:Ik denk dat veel mensen op dit forum vallen in de leeftijdscategorie tussen 18 en 29 jaar en dus jou enquête niet mogen invullen.

Dit terzijde, succes met je scriptie!
Bedankt voor je reactie, dat zou natuurlijk kunnen. Maar als ze binnen die leeftijd vallen, dan mogen ze meedoen als ze 18 zijn en ook als ze 29 zijn. Dus een gedeelte valt dan misschien wel in mijn doelgroep. Vandaar mijn bericht hier om me te helpen!
klazon
Pluimdrager

Er zitten op dit forum ook mensen die ruim boven de 33 zitten (waaronder ikzelf). Die doen dus ook niet mee.
kleine fysicus

Over twee weken val ik binnen de leeftijdsgrens, mag ik nu ook alvast meedoen?
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.
Jen07

Over twee weken val ik binnen de leeftijdsgrens, mag ik nu ook alvast meedoen?
Ja hoor in dat geval mag je meedoen! Super leuk dat je interesse toont in mijn onderzoek. Het gaat namelijk over meningen van mensen binnen een bepaalde leeftijdsgroep, en ik neem niet aan dat je tussen nu en 2 weken drastisch je mening en manier van denken gaat veranderen toch? Zet dan even bij de vraag leeftijd: bijna ... jaar (en dan de leeftijd wat je over 2 weken wordt natuurlijk).

Alvast bedankt dat je mee wilt doen!
Er zitten op dit forum ook mensen die ruim boven de 33 zitten (waaronder ikzelf). Die doen dus ook niet mee.
Dat snap ik en dat is ook logisch! Maar aangezien er ook mensen op dit forum zitten die wel binnen de leeftijdsgroepen vallen, heb ik dit bericht geplaatst. Ik heb de proefpersonen gewoon echt hard nodig en bewandel alle mogelijke wegen. Snap je?

Toch bedankt voor je reactie en interesse in mijn onderzoek!

Terug naar “Taalkunde”