Als je per ongeluk iets post, kun je ook je bericht gewoon wijzigen, de tekst knippen en "foutje" ofzo in de plaats zetten. Dan zal een mod die langskomt het wel wegdoen, zonder probleem.
Heel attent, maar ik denk dat zo'n verwijderknopje de moderatoren meer werk in één week bezorgt dan we nu hebben in een jaar om die paar "foutjes" op te ruimen. (en andere gebruikers meer verwarring)ik ruim - waar mogelijk - altijd het liefst zelf mijn rommel op.
Heel attent, maar ik denk dat zo'n verwijderknopje de moderatoren meer werk in één week bezorgt dan we nu hebben in een jaar om die paar "foutjes" op te ruimen. (en andere gebruikers meer verwarring)
Een dergelijk knopje hoort niet tot de standaardmogelijkheden van de software, en ik heb niet de indruk dat het vaak nodig is/gebruikt zal worden. De (zeer) beperkte tijd die technici hebben zou ik dus liever in andere zaken stoppen!
in de Regels-pagina als punt 6 van de rubriek Verwijderen van berichtenopgenomen worden maar in de Help-pagina lijkt het me relevanter.Als je per ongeluk iets post, kun je ook je bericht gewoon wijzigen, de tekst knippen en "foutje" ofzo in de plaats zetten. Dan zal een mod die langskomt het wel wegdoen, zonder probleem.
Als dit systeem dus toen al had bestaan, dan was je bericht niet geplaatst maar was het verwijderd en was je het dus kwijt.