Het is mij behoorlijk opgevallen dat de zaak van Persie door de media van 1 kant word bekeken. Alles wat je over Sandra K. in de media hoort is negatief. Door de media wordt ze neergezet als dom, een **** en een op van Persies geld uit persoon. Hierdoor denkt op het moment geheel Nederland negatief over haar. We worden weer is behoorlijk gemanipuleerd.
Bekijk het ook is van de andere kant:
1. De enige getuigen zijn van Persies vrienden deze zullen natuurlijk nooit een belastende verklaring tegen hun vriend afleggen.
2. In het begin ontkende van Persie dat hij seks met haar gehad had. Later heeft van Persie dit wel toegegeven. Dus dat is al het niet eerlijk zijn over dat wat gebeurt is.
3. Mensen die zeggen dat ze het voor geld doet hebben niet door dat van Persie achter de tralies zou moeten verdwijnen en geen boete krijgt.
4. Je hoort nooit wat over dat van Persie sowieso fout is geweest (hij is getrouwd).
5. Hoe is het ooit mogelijk om een getuigenverklaring van het hotelpersoneel te gebruiken, hangen er soms cameras in de kamers van het Tulip Inn hotel in Rotterdam???
6. Moscovitz is een bijzonder commerciële advocaat, hij weet precies hoe hij de media moet bespelen, wat weer te zien is.
7. Sandra K. heeft hier een reden voor, ze zal er geen geld mee verdienen. De advocaat kost geld en van Persie zal, al wordt hij schuldig bevonden, nooit een boete krijgen. Ze woont (dacht ik) in de omgeving van Rotterdam. En voor zover ik gehoord heb wordt ze er behoorlijk weggepest. De reden? Verkrachting en dus niet geld.
Gisteren (22 augustus) was er een uitzending op tv hierover, ik weet niet meer precies hoe laat en wat voor programma, maar hier werd Sandra K. weer als de **** en van Persie als een gentleman neergezet.
Van Sandra K. waren gecensureerde beelden te zien waar ze in bikini rondloopt, 9 van de 10 keer ingezoomd op het decolleté. Oftewel ze werd weer hoerig neergezet. Laat ook eens videos zien van bijvoorbeeld een gala-feest! Het commentaar was anti-Sandra en beelden van van Persie waren van hem in nette kleding of als voetballer. Zoals Nederland het graag ziet. Nederland wilt niet dat een voetballer die in het eerste elftal speelt achter de tralies komt te zitten.
De uitspraak die in deze zaak zal worden gedaan zal, naar mijn mening, nooit rechtvaardig zijn. Het is ver van te voren al duidelijk dat hij wordt vrijgesproken.
Ik geloof er heilig in dat Sandra K. WEL door van Persie is verkracht. Wat is jullie mening hierover? Waarschijnlijk andersom, Nederland is weer gehersenspoelt.